PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips Sonicare AirFloss nie włącza się

    Opublikowano dnia 4 sierpnia 2023 r.
    Jeśli urządzenie Sonicare AirFloss nie włącza się, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania. 

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany. 
    Naciśnij przycisk zasilania, aby włączyć urządzenie AirFloss. Wokół przycisku zasilania znajdują się trzy wskaźniki. Jeśli co najmniej jeden wskaźnik zmieni kolor na zielony, urządzenie AirFloss zostanie włączone. Jeśli nie świeci się żaden wskaźnik lub gdy wskaźniki migają na żółto, należy naładować urządzenie AirFloss. 
    • Migające żółte światło: akumulator jest słaby i wymaga naładowania.
    • Jeden zielony wskaźnik: 33% naładowania.
    • Dwa zielone wskaźniki: 66% naładowania.
    • Trzy zielone wskaźniki: 100% naładowania.
    Przycisk zasilania urządzenia Philips Sonicare AirFloss

    Ładuj urządzenie AirFloss przez co najmniej 24 godziny, korzystając z oryginalnej ładowarki dostarczonej z urządzeniem AirFloss. Wskaźnik ładowania miga na zielono do momentu, gdy akumulator jest w pełni naładowany. 

    Po całkowitym naładowaniu urządzenia AirFloss trzy wskaźniki świecą ciągłym światłem zielonym. 

    Wskazówki dotyczące ładowania urządzenia Philips Sonicare AirFloss
    Jeśli żadna z tych wskazówek nie pomoże, urządzenie AirFloss może być uszkodzone wewnątrz. Zalecamy zlecenie wymiany urządzenia AirFloss nadal objętego gwarancją.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.