PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Z urządzenia Philips Sonicare AirFloss dobiega świszczący dźwięk

    Opublikowano dnia 11 września 2023 r.
    Jeśli urządzenie Sonicare AirFloss emituje sygnał dźwiękowy, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania. 

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany. 
    Z tyłu urządzenia AirFloss znajduje się niewielki otwór wentylacyjny w luku zbiornika. Jeśli otwór wentylacyjny jest zatkany, przepływ wody zostanie zmniejszony. Niedrożny otwór wentylacyjny wydaje gwiżdżący odgłos. 

    Aby wyczyścić otwór wentylacyjny, wykonaj poniższe czynności:
    1. Przygotuj zwilżony kawałek ręcznika papierowego lub bawełniany wacik.
    2. Przetrzyj wewnętrzną krawędź otworu zbiornika, zwłaszcza w górnej części.
    3. Dokładnie wypłucz zimną bieżącą wodą i upewnić się, że nie pozostały żadne resztki.
    Drzwiczki zbiornika urządzenia Philips Sonicare AirFloss
    Może to również oznaczać, że dysza jest zużyta. Zalecamy wymianę dyszy co trzy miesiące. Nową dyszę można kupić w naszym sklepie internetowym.
    Jeśli żadna z tych wskazówek nie pomoże, urządzenie AirFloss może być uszkodzone wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany szczoteczki do zębów.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.