• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Stacja Philips Sonicare do napełniania i ładowania nie napełnia urządzenia AirFloss całkowicie

    Czy używasz stacji Philips Sonicare do napełniania urządzenia AirFloss? Jeżeli stacja do napełniania i ładowania nie napełnia urządzenia AirFloss całkowicie, zapoznaj się z poniższym rozwiązaniem tego problemu.

    Rączka urządzenia AirFloss nie znajduje się w prawidłowej pozycji

    Ważne jest, aby rączka urządzenia AirFloss znajdowała się w prawidłowej pozycji w stacji w celu jego naładowania. Poniżej znajdziesz instrukcje umożliwiające sprawdzenie, czy rączka została prawidłowo umieszczona w stacji:

    1. Sprawdź, czy drzwiczki zbiornika urządzenia Sonicare AirFloss są zamknięte.
    2. Umieść rączkę urządzenia AirFloss w uchwycie stacji do napełniania i ładowania; drzwiczki zbiornika urządzenia AirFloss powinny być skierowane w stronę środka stacji. Logo Philips Sonicare powinno być skierowane na zewnątrz (w stronę użytkownika).
    3. Popchnij rączkę urządzenia AirFloss w dół, upewniając się, że dotyka ona dolnej części ładowarki. Rączka znajduje się w prawidłowej pozycji, jeśli nie jest widoczna zakrzywiona linia skierowana w dół (pod logo Philips Sonicare).
    4. Jeśli zakrzywiona linia skierowana w dół jest nadal widoczna, wystarczy mocniej popchnąć rączkę w dół w ładowarce, aby upewnić się, że jest ona w pełni włożona i podłączona.

    Wskazówka: Jeśli widoczne są pęcherzyki wznoszące się z dna stacji, oznacza to, że urządzenie AirFloss napełnia się prawidłowo.

    Stacja do napełniania i ładowania urządzenia Philips Sonicare AirFloss