PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Stacja Philips Sonicare do napełniania i ładowania nie napełnia urządzenia AirFloss całkowicie

    Opublikowano dnia 2019-11-17

    Czy używasz stacji Philips Sonicare do napełniania urządzenia AirFloss? Jeżeli stacja do napełniania i ładowania nie napełnia urządzenia AirFloss całkowicie, zapoznaj się z poniższym rozwiązaniem tego problemu.

    Ważne jest, aby rączka urządzenia AirFloss znajdowała się w prawidłowej pozycji w stacji w celu jego naładowania. Poniżej znajdziesz instrukcje umożliwiające sprawdzenie, czy rączka została prawidłowo umieszczona w stacji:

    1. Sprawdź, czy drzwiczki zbiornika urządzenia Sonicare AirFloss są zamknięte.
    2. Umieść rączkę urządzenia AirFloss w uchwycie stacji do napełniania i ładowania; drzwiczki zbiornika urządzenia AirFloss powinny być skierowane w stronę środka stacji. Logo Philips Sonicare powinno być skierowane na zewnątrz (w stronę użytkownika).
    3. Popchnij rączkę urządzenia AirFloss w dół, upewniając się, że dotyka ona dolnej części ładowarki. Rączka znajduje się w prawidłowej pozycji, jeśli nie jest widoczna zakrzywiona linia skierowana w dół (pod logo Philips Sonicare).
    4. Jeśli zakrzywiona linia skierowana w dół jest nadal widoczna, wystarczy mocniej popchnąć rączkę w dół w ładowarce, aby upewnić się, że jest ona w pełni włożona i podłączona.

    Wskazówka: Jeśli widoczne są pęcherzyki wznoszące się z dna stacji, oznacza to, że urządzenie AirFloss napełnia się prawidłowo.

    Stacja do napełniania i ładowania urządzenia Philips Sonicare AirFloss
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.