PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę połączyć golarki Philips z aplikacją GroomTribe

    Opublikowano dnia 20 marca 2023 r.
    Jeśli nie możesz połączyć golarki z aplikacją GroomTribe, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany. 
    Upewnij się, że telefon nie jest dalej niż 3 metry od golarki. Problemy z łącznością wystąpią, gdy telefon nie znajduje się w odległości 3 metrów. 
    Golarki zgodne z aplikacją GroomTribe korzystają z technologii Bluetooth w wersji 4.1 lub nowszej. W przypadku posiadania prawidłowej wersji funkcji Bluetooth należy wyłączyć funkcję za pomocą ustawień telefonu, a następnie włączyć ją ponownie. Upewnij się, że golarka jest włączona, a następnie spróbuj ponownie sparować telefon z golarką.
    Aktualizacja systemu operacyjnego telefonu może spowodować problemy z łącznością. Aby rozwiązać ten problem, zresetuj połączenie między golarką i aplikacją zgodnie z poniższymi instrukcjami:

    1.    Anuluj sparowanie golarki: Naciśnij na 10 sekund wyłącznik golarki, aby odłączyć ją od aplikacji. Po pomyślnym anulowaniu sparowania golarki zostanie wyświetlony symbol Bluetooth na golarce.  
    2.    Anuluj sparowanie telefonu: Przejdź do ustawień telefonu i wybierz pozycję Bluetooth. Następnie wybierz golarkę S7/S9 i naciśnij opcję „zapomnij” lub „anuluj sparowanie”. 
    3.    W przypadku telefonów z systemem Android należy włączyć uprawnienia lokalizacji lub uprawnienia urządzeń w pobliżu.
    4.    Jeśli problemy z połączeniem nadal występują, spróbuj wykonać twardy reset. Naciśnij i przytrzymaj wyłącznik na golarce przez 30 sekund.

    Teraz powinno być możliwe ponowne sparowanie golarki z telefonem. Włącz golarkę, aby włączyć funkcję Bluetooth podczas parowania. Otwórz aplikację i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby rozpocząć proces parowania. Nawiązywanie połączenia z siecią może potrwać maksymalnie dwie minuty. 

    Uwaga! Niniejsze instrukcje mogą się różnić w zależności od smartfona. Więcej informacji znajduje się w instrukcji obsługi telefonu.
    Problemy ze sparowaniem urządzenia mogą wystąpić w przypadku zmiany telefonu lub jeśli golarka była wcześniej połączona z innym telefonem. Zalecamy anulowanie parowania telefonu i ponowne podłączenie golarki zgodnie z opisem w powyższej części. Jeśli po wypróbowaniu powyższych porad nadal nie możesz rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    W ostatnim kroku spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację GroomTribe. Wykonaj poniższe czynności:

    1. Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
    2. Zresetuj golarkę poprzez naciśnięcie i przytrzymanie wyłącznika znajdującego się na golarce przez 30 sekund.
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, golarka może być uszkodzona wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany golarki. 
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.