PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Funkcje SkinAI aplikacji Philips Lumea nie działają

    Opublikowano dnia 4 maja 2023 r.
    Jeśli nie możesz połączyć się z funkcjami SkinAI w aplikacji Philips Lumea, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem:
    • Sprawdź, czy urządzenie Philips Lumea jest modelem S9900. Numer modelu można znaleźć na opakowaniu dostarczonym z urządzeniem. Funkcje SkinAI są zgodne wyłącznie z urządzeniem Lumea S9900.
    • Upewnij się, że połączenie internetowe lub Wi-Fi jest stabilne. Zalecamy podłączenie urządzenia mobilnego do silnej sieci Wi-Fi lub połączenia internetowego, aby w pełni korzystać z funkcji SkinAI.
    • Upewnij się, że urządzenie mobilne jest zgodne z funkcjami SkinAI. Chociaż większość nowoczesnych urządzeń z systemem iOS i Android jest kompatybilna, niewielka liczba urządzeń może być nieodpowiednia.
    • Odwiedź sklep App Store lub Google Play Store i upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Philips Lumea. Tylko najnowsza wersja pozwoli Ci w pełni wykorzystać funkcje SkinAI.
    • Zaczekaj i spróbuj ponownie później. Czasami nasze serwery przechodzą rutynową konserwację, co powoduje, że przez krótki czas funkcje są w trybie offline.
    Jeśli te rozwiązania nie pomogą i nie możesz uzyskać dostępu do funkcji SkinAI, skontaktuj się z nami.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.