Opublikowano dnia 28 listopada 2024 r.
Jeśli nie możesz połączyć się z funkcjami SkinAI w aplikacji Philips Lumea, wykonaj poniższe czynności, aby rozwiązać problem:
- Sprawdź, czy urządzenie Philips Lumea jest modelem S9900. Numer modelu można znaleźć na opakowaniu dostarczonym z urządzeniem. Funkcje SkinAI są zgodne wyłącznie z urządzeniem Lumea S9900.
- Odblokuj funkcje SkinAI, postępując zgodnie z instrukcjami w aplikacji Lumea. Proces ten obejmuje skanowanie kodu QR znajdującego się na uchwycie urządzenia Lumea.
- Upewnij się, że połączenie internetowe lub Wi-Fi jest stabilne. Zalecamy podłączenie urządzenia mobilnego do silnej sieci Wi-Fi lub połączenia internetowego, aby w pełni korzystać z funkcji SkinAI.
- Upewnij się, że urządzenie mobilne jest zgodne z funkcjami SkinAI. Chociaż większość nowoczesnych urządzeń z systemem iOS i Android jest kompatybilna, niewielka liczba urządzeń może być nieodpowiednia.
- Odwiedź sklep App Store lub Google Play Store i upewnij się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Philips Lumea. Tylko najnowsza wersja pozwoli Ci w pełni wykorzystać funkcje SkinAI.
- Zaczekaj i spróbuj ponownie później. Czasami nasze serwery przechodzą rutynową konserwację, co powoduje, że przez krótki czas funkcje są w trybie offline.
Jeśli te rozwiązania nie pomogą i nie możesz uzyskać dostępu do funkcji SkinAI, skontaktuj się z nami.