PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Funkcje SkinAI w aplikacji Philips Lumea są zablokowane

    Opublikowano dnia 4 maja 2023 r.
    Jeśli funkcje SkinAI urządzenia Philips Lumea S9900 są zablokowane, wykonaj poniższe czynności, aby je odblokować w aplikacji Lumea. 
    1. Upewnij się, że aplikacja Lumea ma dostęp do aparatu urządzenia mobilnego.
    2. Na ekranie głównym aplikacji Lumea dotknij przycisku, aby otworzyć aplikację SkinAI.
    3. Skieruj aparat urządzenia mobilnego na kod QR znajdujący się na uchwycie urządzenia Lumea S9900. 
    4. Po 2-3 sekundach aparat zweryfikuje kod QR, co spowoduje odblokowanie funkcji i przekierowanie do podsumowania SkinAI. 

    Skontaktuj się z nami, jeśli po zastosowaniu się do powyższych wskazówek nadal nie możesz odblokować funkcji SkinAI.

     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.