PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Licznik błysków audio w aplikacji Philips Lumea nie działa

    Opublikowano dnia 4 maja 2023 r.
    Licznik błysków audio liczy błyski za pomocą dźwięków odbieranych przez mikrofon. Jeśli licznik błysków nie działa prawidłowo, należy wykonać poniższe czynności w celu rozwiązania problemu. 
    1. Upewnij się, że aplikacja Lumea ma dostęp do mikrofonu urządzenia mobilnego.
    2. Upewnij się, że szumy w tle są zminimalizowane. Mikrofon wychwyci nadmierny szum tła, co zakłóci działanie licznika błysków.
    3. Ustaw urządzenie mobilne na długość ramienia od obszaru, który poddajesz zabiegowi, z mikrofonem skierowanym w stronę tego obszaru. Jeśli mikrofon znajduje się zbyt daleko, licznik błysków audio nie będzie działał prawidłowo.
    Jeśli te rozwiązania nie pomogą, skontaktuj się z nami.
     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.