1
Wsparcie TV

Wsparcie TV

    Znajdź instrukcje obsługi, najczęściej zadawana pytania i aktualizacje oprogramowania do Twojego telewizora:

    Warranty Policy  

    Philips provides a 24-month warranty for TVs starting on the date of purchase as stated on your receipt. Additional information can be found in the Philips Product Warranty document.
    Warranty Icon

    Out of Warranty

    If the warranty period of your set has expired and you require a set repair, please contact your closest MIK repair center.
    OoO Repair Icon

    Polityka gwarancyjna

    Philips zapewnia dla telewizorów 24-miesięczną gwarancję, liczoną od daty sprzedaży urządzenia, podanej na dokumencie zakupu.

    Dodatkowe informacje o warunkach gwarancji dostępne są w karcie gwarancyjnej telewizora.

    Warranty Icon

    Po gwarancji

    Jeśli okres gwarancji Twojego telewizora już upłynął i konieczna jest naprawa, prosimy o bezpośredni kontakt z najbliższym punktem serwisowym CS Mik.

     

     

    Repair locator

    Znajdź nowy 
    telewizor Philips

    Połącz się z firmą Philips