1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Wsparcie TV

    Wsparcie TV

      Znajdź instrukcje obsługi, najczęściej zadawana pytania i aktualizacje oprogramowania do Twojego telewizora:

      Warranty Policy  

      Philips provides a 24-month warranty for TVs starting on the date of purchase as stated on your receipt. Additional information can be found in the Philips Product Warranty document.
      Warranty Icon

      Out of Warranty

      If the warranty period of your set has expired and you require a set repair, please contact your closest MIK repair center.
      OoO Repair Icon

      Polityka gwarancyjna

      Philips zapewnia dla telewizorów 24-miesięczną gwarancję, liczoną od daty sprzedaży urządzenia, podanej na dokumencie zakupu.

      Dodatkowe informacje o warunkach gwarancji dostępne są w karcie gwarancyjnej telewizora.

      Warranty Icon

      Po gwarancji

      Jeśli okres gwarancji Twojego telewizora już upłynął i konieczna jest naprawa, prosimy o bezpośredni kontakt z najbliższym punktem serwisowym CS Mik.

       

       

      Repair locator

      Znajdź nowy 
      telewizor Philips

      Połącz się z firmą Philips