1
Wsparcie TV

Wsparcie TV

    Znajdź instrukcje obsługi, najczęściej zadawana pytania i aktualizacje oprogramowania do Twojego telewizora:

    Filmy instruktażowe - Składanie i konfiguracja

    Aby wyświetlić napisy w języku polskim, otwórz wideo, przejdź do Ustawień, napisów i wybierz język.

    Jak rozpakować swój Philips OLED 973

    Jak rozpakować swój Philips OLED 873

    Jak skonfigurować telewizor Philips

    Jak podłączyć urządzenia zewnętrzne z telewizorem Philips Saphi Smart TV

    Filmy instruktażowe - Kanały i obraz

    Aby wyświetlić napisy w języku polskim, otwórz wideo, przejdź do Ustawień, napisów i wybierz język.

    Jak zainstalować kanały w telewizorze Philips

    Jak sortować kanały w telewizorze Philips Linux

    Jak sortować kanały w telewizorze Philips

    Jak skonfigurować style obrazu w telewizorze Philips

    Filmy instruktażowe - Aktualizacje oprogramowania

    Aby wyświetlić napisy w języku polskim, otwórz wideo, przejdź do Ustawień, napisów i wybierz język.

    Jak aktualizować oprogramowanie przez Internet - Philips Linux Smart TV

    Jak zaktualizować oprogramowanie Philips TV przez USB

    Filmy instruktażowe - Pilot do telewizora  

    Aby wyświetlić napisy w języku polskim, otwórz wideo, przejdź do Ustawień, napisów i wybierz język.

    Jak powiązać pilot z telewizorem Philipsa

    Jak zaktualizować oprogramowanie do zdalnego sterowania

    Jak korzystać z Easy Remote

    Jak sparować łatwy pilot z telewizorem Philipsa

    Warranty Policy  

    Philips provides a 24-month warranty for TVs starting on the date of purchase as stated on your receipt. Additional information can be found in the Philips Product Warranty document.
    Warranty Icon

    Out of Warranty

    If the warranty period of your set has expired and you require a set repair, please contact your closest MIK repair center.
    OoO Repair Icon

    Polityka gwarancyjna

    Philips zapewnia dla telewizorów 24-miesięczną gwarancję, liczoną od daty sprzedaży urządzenia, podanej na dokumencie zakupu.

    Dodatkowe informacje o warunkach gwarancji dostępne są w karcie gwarancyjnej telewizora.

    Warranty Icon

    Po gwarancji

    Jeśli okres gwarancji Twojego telewizora już upłynął i konieczna jest naprawa, prosimy o bezpośredni kontakt z najbliższym punktem serwisowym CS Mik.

     

     

    Repair locator

    Znajdź nowy 
    telewizor Philips

    Połącz się z firmą Philips