1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Pomoc online Philips

    Zarejestruj

    Zamów subskrypcję biuletynu

    Naprawa serwisowa

     

    Czy Twój produkt Philips nie działa lub nie funkcjonuje tak jak powinien? Jesteśmy tutaj, żeby Ci pomóc! Na tej stronie, znajdziesz pomoc jakiej potrzebujesz, wystarczy, że skorzystasz z naszej pomocy online . Jeżeli nie jesteś w stanie znaleźć rozwiązania swojego problemu w naszym poradniku, zalecamy zamówienie usługi naprawy lub wymiany w jednym z naszych Autoryzowanych Serwisów Philips. 

     

    Zanim rozpoczniesz procedurę zgłoszenia usterki, upewnij się, że model seryjny Twojego urządzenia jest dostępny w naszej usłudze. 

    Gdzie mogę znaleźć numer seryjny mojego urządzenia?

    Masz również możliwość bezpośredniego kontaktu z jednym z naszych Autoryzowanych Serwisów Philips, także w przypadku napraw pogwarancyjnych.

    Garantie-Logo

    Philips gwarancja produktu

     

    Dowiedz się więcej o tym, co obejmuje gwarancja, jej zasady, okres i warunki dotyczące twojego produktu.

    Autoryzowane Punkty Serwisowe Philips on-line


    Znajdź nabliższy Autoryzowany Punkt Serwisowy aby naprawić urządzenie. Wersja on-line pomoże Ci odnaleźć odpowiedni punkt oraz numer kontaktowy.

    Mail Icon
    Zamów subskrypcję biuletynu
    Check Icon
    Ekskluzywne promocje i kupony
    Check Icon
    Wprowadzanie nowych produktów
    Check Icon
    Wskazówki i porady
    Mail Icon

    Firma Philips ceni i szanuje prywatność swoich klientów. Zasady wysyłania biuletynu, w tym zasady przetwarzania danych w ramach biuletynu opisują „Zasadach Korzystania z Witryny” z witryny www.philips.pl dostępne pod adresem: Privacy Notice

    Dziękujemy za zamówienie subskrypcji biuletynu!

    Przepraszamy, nie udało się zamówić subskrypcji biuletynu. Spróbuj ponownie później.