• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pięć bezpiecznych treningów w ciąży  

     

    Zachowanie dobrej kondycji i aktywności w czasie ciąży przynosi wiele korzyści, od łagodzenia bólów po lepszy sen, a nawet zmniejszenie stresu. Ćwiczenia w trakcie ciąży są nie tylko bezpieczne, ale też zalecane i stanowią doskonały sposób na przygotowanie się do ostatecznego treningu, czyli porodu!

     

    Pięć bezpiecznych treningów w ciąży, które możesz rozpocząć dzisiaj:

     

    1) Wybierz się na spacer

     

    Pozbądź się stresu i napięcia, wybierając się na spacer. Wystarczy 30 minut dziennie, aby zwiększyć puls, zmniejszyć stres i poprawić sprawność fizyczną.

    2) Popływaj

     

    Zrelaksuj się, pływając. Ten fajny i skuteczny trening całego ciała wykorzystuje wodę do delikatnego podtrzymywania wagi, nie wywierając nacisku na stawy.

    3) Zadbaj o brzuch

     

    Zadbaj o to, aby Twój ciążowy brzuszek również brał udział w codziennych ćwiczeniach. Dostępnych jest wiele wspaniałych ćwiczeń, takich jak kołysanie, podskakiwanie lub delikatne kręcenie biodrami w ósemkę, które pozwolą Ci zachować giętkość i dobrą kondycję.

    4) Rozciągaj się na zajęciach z jogi dla kobiet w ciąży

     

    Weź udział w zajęciach z jogi dla kobiet w ciąży, aby zapoznać się z lokalnymi mamami i jednocześnie zwiększyć elastyczność, siłę i stabilność, a tym samym zaspokoić zmieniające się potrzeby Twojego nowego ciała.

    5) Pilates dla ciężarnych

     

    Weź udział w zajęciach online lub zdecyduj się na trening w domu. Pilates to doskonały sposób na wzmocnienie mięśni miednicy, przygotowanie do porodu i wspieranie szybkiego powrotu do formy.

     

    Autor: Team Health & Parenting

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Zarejestruj

    Zamów subskrypcję biuletynu

    Zobacz też:

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.