1
0

Shopping cart

There are currently no items in your shopping cart.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Sklep online

    Zmieniamy się dla Ciebie.

    Nasz sklep jest obecnie w przebudowie. Wkrótce zaprezentujemy Ci go w nowej, ulepszonej odsłonie.

    Jeżeli chcesz zrealizować voucher otrzymany od nas po rejestracji urządzenia, nie martw się -będzie on również ważny jak tylko uruchomimy sklep. Ważność vouchera przedłużymy o okres przerwy,a o uruchomieniu sklepu powiadomimy Cię w wiadomości e-mail.

    Zapisz się do naszego newslettera, aby w pierwszej kolejności dowiedzieć się o otwarciu naszego nowego sklepu.

    Thanks for subscribing to our newsletter!

    Sorry, your subscription to our newsletter failed. Please try again later.

    Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań związanych z przebudową naszego sklepu, wraz
    z odpowiedziami na nie. Jeśli nie znajdujesz wśród nich odpowiedzi na swoje pytanie - zachęcamy do kontaktu z nami pod wskazany poniżej numer telefonu.
     

    Rozwiń listę

    Czy można zalogować się do „Mojego Konta” w sklepie online Philips?

    Niestety w trakcie przerwy technicznej nie ma możliwości zalogowania się do swojego konta. Dostęp do kont Użytkowników zostanie udostępniony po zakończeniu prac modernizacyjnych.

     

    Czy z mojego konta zniknie historia zamówień?

    Nie, po zakończeniu prac modernizacyjnych pełna historia zamówień będzie dostępna na każdym z kont.

     

    Jak uzyskać fakturę w trakcie przerwy technicznej?

    Przypominamy, iż faktura została przesłana do Ciebie mailem, na wskazany podczas zakupu adres. Zachęcamy do przejrzenia historii korespondencji. Fakturę można uzyskać również kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

     

    Jak zmieni się sklep Philips Online?

    Najbardziej widoczną zmianą dla klientów będzie menu i sposób nawigacji po sklepie – pracujemy nad tym, aby te elementy były bardziej intuicyjne.

    Główne zmiany i prace modernizacyjne dotyczą części technicznej, a więc obszarów niewidocznych dla klienta końcowego.

     

    Czy w trakcie przerwy technicznej mogę zarejestrować produkt na platformie Mój Philips (MyPhilips)?

    Tak, rejestracja będzie możliwa w czasie trwania przerwy technicznej. Przypominamy jednak, iż przesłany voucher (w przypadku promocji uwzględniających przesłanie kodu promocyjnego) będzie można zrealizować dopiero po zakończeniu prac modernizacyjnych w sklepie.

     

    Kiedy znów będzie można skorzystać ze sklepu?

    Planowana data ponownego uruchomienia sklepu przypada na pierwszą połowę września, ale może ona ulec zmianie. Jeśli chcesz - o przywróceniu funkcjonowania sklepu poinformujemy Cię w wiadomości e-mail. W tym celu prosimy o skorzystanie z formularza dostępnego na tej stronie.

     

    Czy mogę wykorzystać swój voucher rabatowy podczas trwania przerwy technicznej?

    W trakcie przerwy technicznej nie ma możliwości dokonywania zakupów, a co za tym idzie również wykorzystania vouchera.

    Vouchery zachowują jednak swoją ważność zgodnie z regulaminami promocji, a więc jeśli czas trwania promocji jest dłuższy niż przerwa techniczna w działaniu sklepu, wówczas po zakończeniu prac modernizacyjnych voucher będzie mógł być wykorzystany.

    W przypadku, gdy przerwa techniczna uniemożliwi skorzystanie z vouchera, a data jego ważności wygaśnie przed ponownym włączeniem sklepu ważność takich voucherów zostanie przedłużona o ilość dni odpowiadającej długości przerwy technicznej.

    Kontakt

    Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 22 203 03 34 (połączenia z telefonu zgodnie z taryfą operatora, od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 - 17:00).

    Wsparcie techniczne

    Pozostajemy do Twoich usług. Znajdź instrukcje obsługi, odpowiedzi na często zadawane pytania i aktualizacje oprogramowania do produktów.

    Odwiedź naszą stronę "Wsparcia Konsumenta".