Privacy

Pytania dotyczące prywatności — formularz


Ten formularz jest przeznaczony wyłącznie do pytań związanych z prywatnością. Nie będziemy udzielać odpowiedzi na ogólne pytania dotyczące obsługi klienta przesłane za pośrednictwem tego formularza. Jeśli Twoje pytanie nie jest związane z prywatnością, prześlij je za pomocą naszej strony kontaktowej: www.philips.com/support.

 

* To pole jest wymagane

*
*
*
*

Należy pamiętać, że przed obsługą żądania użytkownika firma Philips może wymagać weryfikacji/uwierzytelnienia tożsamości. Postaramy się udzielić odpowiedzi w języku użytkownika, jednak w niektórych przypadkach może okazać się to niemożliwe — wówczas udzielimy odpowiedzi w języku angielskim. Firma Philips szanuje prywatność klientów i przetwarza ich dane wyłącznie w celach związanych z pytaniami/opiniami dotyczącymi prywatności.

 

Należy pamiętać, że Konto MyPhilips może być wykorzystywane do różnych usług. Usunięcie Konta MyPhilips spowoduje również usunięcie wszystkich związanych z nim danych, w tym danych zgromadzonych za pomocą aplikacji mobilnych Philips. Należy zapoznać się z Oświadczeniem o prywatności firmy Philips i oświadczeniem o prywatności dotyczącym aplikacji mobilnych.