1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Bezpieczna komunikacja

    Często zadawane pytania dotyczące strefy bezpiecznej komunikacji firmy Philips

    Co to jest strefa bezpiecznej komunikacji i dlaczego muszę się zarejestrować?

    Ochrona prywatności naszych klientów jest priorytetem dla firmy Philips. Bardzo poważnie traktujemy kwestię ochrony powierzonych nam informacji i stosujemy odpowiednie środki, aby chronić poufne dane dotyczące stanu zdrowia, które udostępniają nam użytkownicy. Właśnie dlatego informacje te są przekazywane wyłączenie w strefie bezpiecznej komunikacji. Prawdopodobnie takie podejście jest Ci już znane, jeśli korzystasz z usług bankowości internetowej.

    W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu zarządzania danymi osobowymi lub dotyczących Twoich danych odwiedź stronę www.philips.com/privacy, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat naszego programu prywatności oraz uzyskasz możliwość przesłania własnych pytań dotyczących prywatności.

    W jaki sposób są chronione informacje o moim stanie zdrowia?
    Ochrona prywatności naszych klientów jest priorytetem dla firmy Philips. Bardzo poważnie traktujemy kwestię ochrony powierzonych nam informacji i stosujemy odpowiednie środki, aby chronić poufne dane dotyczące stanu zdrowia, które udostępniają nam użytkownicy. Właśnie dlatego informacje te są przekazywane wyłączenie w strefie bezpiecznej komunikacji. Prawdopodobnie takie podejście jest Ci już znane, jeśli korzystasz z usług bankowości internetowej. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu zarządzania danymi osobowymi lub dotyczących Twoich danych odwiedź stronę www.philips.com/privacy, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat naszego programu prywatności oraz uzyskasz możliwość przesłania własnych pytań dotyczących prywatności.
    Jakie informacje o moim stanie zdrowia posiada firma Philips?
    Zależy to od posiadanego produktu firmy Philips. Informacje te obejmują na przykład liczbę spalonych kalorii, wzrost, wagę i temperaturę. Bardzo poważnie traktujemy kwestię ochrony powierzonych nam informacji i stosujemy odpowiednie środki, aby chronić poufne dane dotyczące stanu zdrowia, które udostępniają nam użytkownicy. Właśnie dlatego informacje te są przekazywane wyłączenie w strefie bezpiecznej komunikacji. Prawdopodobnie takie podejście jest Ci już znane, jeśli korzystasz z usług bankowości internetowej. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu zarządzania danymi osobowymi lub dotyczących Twoich danych odwiedź stronę www.philips.com/privacy, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat programu prywatności oraz uzyskasz możliwość przesłania własnych pytań dotyczących prywatności.
    Nie pamiętam, czy mam konto. Jak mogę się zalogować?
    Kliknij łącze znajdujące się w wiadomości e-mail na temat bezpiecznej komunikacji firmy Philips. Jeśli łącze przekieruje Cię do ekranu logowania z polem „nazwa użytkownika / hasło”, Twoje konto zostało już utworzone. Użyj adresu e-mail jako nazwy użytkownika.
    Nie pamiętam, który adres e-mail został przeze mnie użyty. Jak się zalogować?
    Użyj adresu e-mail, na który została wysłana wiadomość od firmy Philips o nazwie „Masz bezpieczną wiadomość”.
    Próby zresetowania hasła nic nie dały.
    Czasem na wiadomość e-mail do zresetowania hasła należy poczekać do 15 minut z powodu opóźnień sieci. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail po tym czasie, spróbuj zresetować hasło ponownie.
    Po kliknięciu łącza w wiadomości e-mail i przejściu na stronę logowania do konta nie widzę miejsca na wpisanie adresu ani hasła.
    Może wystąpić błąd, w którym pola logowania nie pojawiają się. Odśwież przeglądarkę i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
    Nie pamiętam hasła.
    Użyj łącza resetowania hasła na stronie logowania. Wiadomość e-mail z łączem do zresetowania hasła trafi do Twojej skrzynki odbiorczej.
    Na stronie wysłano do mnie wiadomość, z której wynika, że mój adres e-mail jest nieprawidłowy.
    Upewnij się, że używasz tego samego adresu e-mail, na który przyszła wiadomość od firmy Philips. Jeśli nie pamiętasz hasła, użyj łącza „Nie pamiętam hasła”.
    Wydaje mi się, że mam już konto w aplikacji DreamMapper — czy mam korzystać z tego samego loginu w przypadku tych adresów e-mail?
    Celem ochrony danych oraz z innych przyczyn związanych z prywatnością te systemy działają oddzielnie. Zarejestruj się, aby utworzyć nowe konto w obszarze bezpiecznej komunikacji. Możesz użyć tej samej nazwy użytkownika (adresu e-mail) i hasła dla obu systemów, jeśli pola są takie same. Jeśli masz pytania dotyczące konta lub aplikacji DreamMapper, skontaktuj się z lokalnym biurem obsługi klienta.
    Mam pytanie dotyczące produktu firmy Philips, którego używam. Z kim mogę się skontaktować w celu uzyskania odpowiedzi?
    Skontaktuj się z lokalnym biurem obsługi klienta firmy Philips.