Ochrona prywatności naszych klientów jest priorytetem dla firmy Philips. Bardzo poważnie traktujemy kwestię ochrony powierzonych nam informacji i stosujemy odpowiednie środki, aby chronić poufne dane dotyczące stanu zdrowia, które udostępniają nam użytkownicy. Właśnie dlatego informacje te są przekazywane wyłączenie w strefie bezpiecznej komunikacji. Prawdopodobnie takie podejście jest Ci już znane, jeśli korzystasz z usług bankowości internetowej. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu zarządzania danymi osobowymi lub dotyczących Twoich danych odwiedź stronę www.philips.com/privacy, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat naszego programu prywatności oraz uzyskasz możliwość przesłania własnych pytań dotyczących prywatności.
Ochrona prywatności naszych klientów jest priorytetem dla firmy Philips. Bardzo poważnie traktujemy kwestię ochrony powierzonych nam informacji i stosujemy odpowiednie środki, aby chronić poufne dane dotyczące stanu zdrowia, które udostępniają nam użytkownicy. Właśnie dlatego informacje te są przekazywane wyłączenie w strefie bezpiecznej komunikacji. Prawdopodobnie takie podejście jest Ci już znane, jeśli korzystasz z usług bankowości internetowej. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu zarządzania danymi osobowymi lub dotyczących Twoich danych odwiedź stronę www.philips.com/privacy, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat naszego programu prywatności oraz uzyskasz możliwość przesłania własnych pytań dotyczących prywatności.
Zależy to od posiadanego produktu firmy Philips. Informacje te obejmują na przykład liczbę spalonych kalorii, wzrost, wagę i temperaturę. Bardzo poważnie traktujemy kwestię ochrony powierzonych nam informacji i stosujemy odpowiednie środki, aby chronić poufne dane dotyczące stanu zdrowia, które udostępniają nam użytkownicy. Właśnie dlatego informacje te są przekazywane wyłączenie w strefie bezpiecznej komunikacji. Prawdopodobnie takie podejście jest Ci już znane, jeśli korzystasz z usług bankowości internetowej. W razie jakichkolwiek pytań dotyczących sposobu zarządzania danymi osobowymi lub dotyczących Twoich danych odwiedź stronę www.philips.com/privacy, gdzie znajdziesz więcej informacji na temat programu prywatności oraz uzyskasz możliwość przesłania własnych pytań dotyczących prywatności.
Kliknij łącze znajdujące się w wiadomości e-mail na temat bezpiecznej komunikacji firmy Philips. Jeśli łącze przekieruje Cię do ekranu logowania z polem „nazwa użytkownika / hasło”, Twoje konto zostało już utworzone. Użyj adresu e-mail jako nazwy użytkownika.
Użyj adresu e-mail, na który została wysłana wiadomość od firmy Philips o nazwie „Masz bezpieczną wiadomość”.
Czasem na wiadomość e-mail do zresetowania hasła należy poczekać do 15 minut z powodu opóźnień sieci. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail po tym czasie, spróbuj zresetować hasło ponownie.
Może wystąpić błąd, w którym pola logowania nie pojawiają się. Odśwież przeglądarkę i sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Użyj łącza resetowania hasła na stronie logowania. Wiadomość e-mail z łączem do zresetowania hasła trafi do Twojej skrzynki odbiorczej.
Upewnij się, że używasz tego samego adresu e-mail, na który przyszła wiadomość od firmy Philips. Jeśli nie pamiętasz hasła, użyj łącza „Nie pamiętam hasła”.
Celem ochrony danych oraz z innych przyczyn związanych z prywatnością te systemy działają oddzielnie. Zarejestruj się, aby utworzyć nowe konto w obszarze bezpiecznej komunikacji. Możesz użyć tej samej nazwy użytkownika (adresu e-mail) i hasła dla obu systemów, jeśli pola są takie same. Jeśli masz pytania dotyczące konta lub aplikacji DreamMapper, skontaktuj się z lokalnym biurem obsługi klienta.
Skontaktuj się z lokalnym biurem obsługi klienta firmy Philips.
You are about to visit a Philips global content page
Continue