Ciężko pracujemy, aby poprawić trwałość naszych golarek firmy Philips, zmniejszyć negatywny wpływ na środowisko i zapewnić użytkownikom produktów firmy Philips lepsze wrażenia.
Jeśli golarka Philips przestanie działać w okresie gwarancyjnym, kliknij tutaj, aby poprosić o naprawę lub wymianę. Strona, do której prowadzi łącze, pomoże również określić, czy produkt jest objęty gwarancją.
Ponieważ większość golarek Philips została zaprojektowana z myślą o wodoodporności, zalecamy, aby problemy z golarką były diagnozowane wyłącznie przez autoryzowane centrum serwisowe. Otwarcie korpusu golarki w domu może naruszyć jej wodoszczelność i doprowadzić do uszkodzenia lub obrażeń ciała.
Wskazówka: zapoznaj się z artykułem „Golarka Philips nie działa”, aby rozwiązać wiele typowych problemów, które mogą być mylone z usterką akumulatora.
Seria Philips i9000
Jeśli autoryzowane centrum serwisowe wykryje awarię akumulatora, akumulator urządzenia Philips i9000 może zostać wymieniony przez centrum serwisowe w dowolnym momencie w okresie eksploatacji golarki (również po wygaśnięciu gwarancji).
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.