• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Urządzenie Philips Sonicare AirFloss przecieka

    Opublikowano dnia 2019-11-17

    Jeśli zauważysz jakiekolwiek wycieki z urządzenia Philips Sonicare AirFloss, poniżej znajdziesz kilka wskazówek rozwiązania tego problemu.

    Wyciek z dyszy

    Jeśli wyciek pochodzi z dyszy, spróbuj ją zdjąć i założyć ponownie, aby upewnić się, że dysza jest prawidłowo założona. Między dyszą a uchwytem powinno pozostać trochę wolnego miejsca. Jest to zjawisko normalne.

    Wyciek ze zbiornika

    Jeśli wyciek pochodzi ze zbiornika, istnieją dwa rozwiązania, które można wypróbować.

    Drzwiczki/pokrywa zbiornika

    Po ponownym napełnieniu zbiornika wodą lub płynem do płukania ust należy dokładnie zamknąć drzwiczki/pokrywę zbiornika. Musi być słyszalne kliknięcie.

    Zbyt dużo wody/płynu do płukania ust

    Do zbiornika nie należy wlewać za dużo wody/płynu do płukania ust.

    Urządzenie nadal przecieka lub masz pytania?
    W celu uzyskania dalszej pomocy skontaktuj się z naszymi przedstawicielami ds. obsługi klienta lub odwiedź naszą stronę pomocy technicznej.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.