• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Sterylizator Philips Avent wydziela nieprzyjemny zapach po włączeniu

    Zaktualizowano dnia 2018-05-28

    Czy podczas korzystania ze sterylizatora Philips Avent można stwierdzić nieprzyjemny zapach? Może tak się dziać, jeśli elementy do sterylizacji nie zostały dobrze umyte przed ich umieszczeniem w sterylizatorze Philips Avent. Skorzystaj z niniejszych zaleceń, aby w prosty sposób rozwiązać ten problem.

    Nie zostały dokładnie umyte wszystkie części

    Mleko i resztki jedzenia mogą spaść na płytkę grzejną podczas umieszczania butelek w sterylizatorze. Pozostałości te mogą powodować nieprzyjemny zapach podczas nagrzewania się sterylizatora. Aby tego uniknąć, zawsze myj wszystkie części przed sterylizacją.

    Aby uzyskać szczegółowe informacje na ten temat, zapoznaj się z sekcją Czy należy umyć butelki przed włożeniem ich do sterylizatora? w instrukcji obsługi.

    Nie rozwiązało to problemu? Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.