Opublikowano dnia 30 sierpnia 2024 r.
Jeśli szczoteczka nie łączy się z aplikacją Philips Sonicare, wykonaj następujące czynności:
- Sprawdź, czy szczoteczka jest w pełni naładowana.
- Sprawdź, czy system operacyjny telefonu i aplikacja zostały zaktualizowane.
- Włącz funkcję Bluetooth w urządzeniu mobilnym
- Umieść szczoteczkę w pobliżu telefonu.
- Wyjmij szczoteczkę z ładowarki lub naciśnij przycisk trybu, aby aktywować symbole LED na rączce.
- Otwórz aplikację Sonicare.
Jeśli szczoteczka nie łączy się po uruchomieniu aplikacji, anuluj sparowanie szczoteczki lub zapomnij urządzenie w ustawieniach Bluetooth w telefonie. Uruchom ponownie aplikację Sonicare, aby ponownie sparować urządzenie. Wyczyszczenie pamięci podręcznej Bluetooth w urządzeniu mobilnym może również rozwiązać problemy z łącznością.
Uwaga: użytkownicy szczoteczki Sonicare 9900 Prestige mogą również rozwiązać problemy z połączeniem, resetując rączkę.