PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę połączyć nawilżacza powietrza Philips z aplikacją

    Opublikowano dnia 23 października 2024 r.
    Jeśli nie możesz połączyć nawilżacza powietrza Philips z aplikacją, dowiedz się więcej w poniższym artykule.
     

    Może być kilka powodów, dla których połączenie Wi-Fi między urządzeniem a smartfonem nie działa. Wykonaj te czynności, aby rozwiązać problem:

    1. Upewnij się, że smartfon jest podłączony do domowej sieci Wi-Fi 2,4 GHz, a nie do sieci 5 GHz lub publicznej sieci Wi-Fi. Aby proces parowania przebiegł pomyślnie, zalecamy wyłączenie transmisji danych przed jego rozpoczęciem.
    2. Nie zapomnij także włączyć w smartfonie uprawnień do następujących funkcji: „Lokalizacja”, „Pamięć”, „Bluetooth” i „Sieć lokalna”.
    3. Upewnij się, że wprowadzono prawidłowe hasło sieci Wi-Fi – uwzględniana jest wielkość liter, a limit znaków wynosi 63. Pamiętaj, że symbole specjalne nie są akceptowane, więc nie należy ich używać.
    4. Upewnij się, że nazwa domowej sieci Wi-Fi jest prawidłowa. Należy pamiętać, że w nazwie sieci rozróżniana jest wielkość liter.
    5. Jeśli korzystasz z VPN w smartfonie, wyłącz go przed procesem parowania.
    6. Jeśli router ma białą listę, która blokuje parowanie, wyłącz ją, aby przeprowadzić ten proces.
    7. Urządzenie i smartfon powinny znajdować się w odległości maks. 10 metrów od routera Wi-Fi.
    8. Aplikacja powinna być zawsze zaktualizowana do najnowszej wersji.
    9. Inne urządzenia elektroniczne, skrzące się źródła światła lub stacje sygnałowe mogą zakłócać połączenie z siecią Wi-Fi. Staraj się trzymać urządzenie z dala od takich przeszkód i ponownie spróbuj sparować je z siecią Wi-Fi.

    Jeśli poprzednie kroki nie rozwiążą problemu, sprawdź w aplikacji dodatkowe informacje o sieci Wi-Fi lub skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.