0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jakiego rodzaju problemy rozwiąże aktualizacja oprogramowania?

    Opublikowano dnia 2019-10-05

    Jak sprawdzić bieżącą wersję oprogramowania zainstalowanego na moim odbiorniku TV set?

    1. Naciśnij przycisk 'MENU' na pilocie, aby uzyskać dostęp do menu.
    2. Wybierz MENU TV i naciśnij prawy przycisk kierunkowy.
    3. Naciśnij dolny klawisz kierunkowy kursora, aby przejść do opcji AKTUALIZACJA OPROGRAMOWANIA, a następnie prawy przycisk kierunkowy.
    4. Wybierz opcję BIEŻĄCĄ WERSJA OPROGRAMOWANIA, aby uzyskać informacje o wersji oprogramowania zainstalowanej obecnie na Twoim odbiorniku TV.
    5. Jeżeli wersja oprogramowania zainstalowanego w odbiorniku TV jest niższa niż wspomniana w historii oprogramowania, wymagana jest aktualizacja.
    6. Aby zaktualizować oprogramowanie, podążaj za wskazówkami w instrukcji obsługi lub pliku Readme oprogramowania aktualizacyjnego.

    Skąd mam wziąć najnowsze oprogramowanie do mojego odbiornika TV?

    • Najnowszą wersję oprogramowania aktualizacyjnego firmware dla odbiornika TV wraz z tekstowymi plikami readme znajdziesz na stronie wsparcia firmy Philips. Zajrzyj do zakładki OPROGRAMOWANIE, sekcja STEROWNIKI.

    Najnowsze oprogramowanie rozwiąże następujące problemy:

    • Pozwoli na korzystanie z 8-dniowego informatora EPG w Hiszpanii
    • Problemy z dźwiękiem i/lub hałas słyszalny w przypadku połączeń SPDIF z niektórymi zestawami kina domowego
    • Tryb “Redukcji obrazów pobocznych MPEG” ustawiony jako WYŁ. w trybie AV
    • Niemożność zainstalowania kanalów analogowych o częstotliwości powyżej 800 MHz
    • Niemożność wyświetlenia płatnych kanalów/usług z klasyfikacją rodzicielską dostawcy usługi LA7
    • Brakujące kanały cyfrowe po instalacji kanalów i/lub strata sygnału po zmianie kanału przez odbiornik TV. (Dotyczy jedynie Hiszpanii)
    • Odbiornik TV nie reagował na pilota albo przyciski odbiornika po przełączeniu go z trybu gotowości do trybu czuwania następnego dnia. (Dotyczy krajów z transmisją wyłącznie analogową)
    • Brak dźwięku w przypadku kanalów TV oglądanych za pomocą urządzenia Humax STB podłączonego łączem HDMI
    • Raz na jakiś czas wyświetlała się tylko połowa strony telegazety
    • Wcześniej zachowane kanały cyfrowe były usuwane po przeprowadzeniu aktualizacji oprogramowania odbiornika TV
    • Kanały analogowe były zbyt głośne podczas przełączania z kanału cyfrowego na analogowy
    • Zwiększenie standardowego poziomu tonów niskich
    • W Norwegii, podczas instalowania programów TV w trybie antenowym, kanały szwedzkie ustawiały się przed norweskimi pokazanymi na liście kanalów
    • Nie można było zmienić klasyfikacji rodzicielskiej w odbiorniku TV dla kanalów/usług z “YouSee” w Danii
    • Przycisk OPTION, który służył do powiększania strony telegazety, zastąpiono przyciskiem formatu obrazu
    • Nie zaplanowe programy TV pojawiające się w EPG (Elektronicznym Informatorze Programowym)
    • Podczas maualnego instalowania kanalów kablowych zachowywany był tylko jeden kanał
    • W przypadku kanalów cyfrowych i zmiany z języka angielskiego na francuski, nie zmieniał się dźwięk
    • Na ekranie wyświetlał się komunikat “Brak dostępnego programu” w przypadku płatnych kanalów/usług
    • Niepotrzebne znaki widoczne na ekranie EPG (Elektronicznego Informatora Programowego)
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie podczas przeglądania listy utworów przeglądarka zawartości
    • Odbiornik TV uruchamiał się ponownie przy przełączaniu pomiędzy płatnymi kanałami/usługami
    • Zdekodowane kanały były niewidoczne przy użyciu dekodera Canal+ we Francji w przypadku klientów, którzy wcześniej używali oprogramowania w wersji 64.40.0
    • Kanały DVBT oglądane przy użyciu kabla Bitche we Francji nie dawały się zachować
    • Rozwiązano problem z zachodzeniem na siebie tekstu w rosyjskiej wersji menu OSD “strona HDMI” w łańcuchu zródlowym menu, gdy wybranym językiem jest rosyjski
    • Przeglądarka zawartości USB obsługuje już rosyjskie znaki
    • Zlilkwidowano problem brakujących kanalów w Brandenburgii, Niemcy
    • Zlikwidowano problem z migająca dioda LED, kiedy odbiornik przechodził z trybu gotowości w tryb czuwania z włączoną funkcją Ambilight
    • Rozwiązano problem z utratą samego obrazu przy kilkakrotnym przełączaniu pomiędzy ustawieniami inteligentymi
    • Rozwiązano problem z nie działającym czasem drzemki po instalacji wstępnej
    • Rozwiązano problem z ponownym uruchamianiem się odbiornika TV, kiedy użytkownik naciskał kilkakrotnie dolny przycisk kierunkowy, będąc w menu Ustawień Inteligentego Resetowania
    • Rozwiązano problem z nie działającą funkcją one-touch play pomiędzy innymi urządzeniami zgodnymi z HDMI CEC
    • Rozwiązano problem z migająca diodą LED zdalnego odbiornika TV, po naciśnięciu przycisków na pilocie przy wyłączonym odbiorniku TV
    • Rozwiązano problem z fluktuacjami jasności podczas wyświetlania menu na ekranie
    • Rozwiązano problem z ustawieniami instensywnosci paska Light Strip (tylko dla modeli z systemem Ambilight)
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.