Uwaga: Informacja w tym artykule będzie wyświetlana poprawnie w przypadku gdy model TV został wprowadzony przed wejściem w przewodnik rozwiązywania problemów. Kliknij tutaj aby wybrać model TV I wejść ponownie w przewodnik rozwiązywania problemów.
Uwaga: Ten artykuł nie ma zastosowania w telewizorach Philips Android TV.
Sytuacja Pojawia się jedna z następujących sytuacji: • SmartTV nie jest dostępny • Pokazuje się ikona wczytywania ale SmartTV się nie uruchamia • Pojawia się komunikat “Nie znaleziono serwera Philips” • Pojawia się komunikat “To complete SmartTV sign-in please switch your TV set off and on again” • Pojawia się ekran Demo SmartTV
Lista kontrolna
Upewnij się, że: • Oprogramowania jest zaktualizowane do najnowszej wersji • Przewodowe lub bezprzewodowe połączenie jest dostępne w TV • W przypadku korzystania z połączenia bezprzewodowego: sygnał bezprzewodowy ma siłę co najmniej 80% pomiędzy TV a punktem dostępowym (routerem) • TV był włączone przez co najmniej 3 minutyzanim SmartTV został włączony
Uwaga: Podczas prowadzonych prac na portalu SmartTV, SmartTV jest tymczasowo niedostępny (maksymalnie do 6 godzin).
Odpowiedź
Różne czynniki mogą powodować, że Smart TV nie będzie dostępny. Aby sprawdzić, co powoduje blokowanie portalu Smart TV, wykonaj poniższe kroki sprawdzające:
1. Przeprowadź cykl uruchamiania
• Wykonaj reset w następujący sposób: • Wyłącz TV • Odłącz kabel zasilający od telewizora • Odczekaj co najmniej minutę (od momentu, gdy diode LED zgaśnie) przed ponownym podłączeniem kabla zasilającego do TV • Włącz ponownie TV
2. Upewnij się, że ustawienia zegara są poprawne
• Naciśnij klawisz “Domek” na pilocie sterowania od TV i wybierz:
W tym menu następujące ustawienia mogą być zmienione:
[Tryb sieci]: Ta opcja powinna być ustawiona na [DHCP/auto IP] Ta opcja zapewni TV automatyczną aktualizację połączenia jeżeli router zmieni adres IP dla TV.
[adres IP]: Jeżeli adres IP zaczyna się na 169 lub 0.0, przejdź do kroku 5. Oznacza to, że router blokuje połączenie lub nie ma w ogóle połączenia z TV.
4. Wyczyść pamięć internetową
• naciśnij klawisz “Domek” na pilocie sterowania do TV i wybierz:
[Konfiguracja] > [Ustawienia sieci] > [Wyczyść pamięć aplikacji] lub [Wyczyść pamięć Internetu] lub [Konfiguracja] > [Instalacja] > [Wyczyść pamięć Net TV]
Pliki cookies i historia przeglądania zostaną usunięte. Potwierdzenie nie zostanie wyświetlone.
• Powtórz krok 1, odczekaj 3 minuty aby TV w pełni się uruchomił i spróbuj otworzyć SmartTV. Jeżeli TV nie połączy się ze SmartTV, przejdź do kroku 5.
5. Spróbuj połączenia kablowego, jeżeli połączenie bezprzewodowe jest używane
Połączenie bezprzewodowe może być zakłócone poprzez metal, ścianę, wodę lub inne urządzenia.
6. Skontaktuj się z dostawcą Internetu
Dostęp do Smart TV może być blokowanie poprzez router w sieci domowej. Dostawca Internetu może sprawdzić ustawienia zabezpieczeń na routerze (np. firewall, ochrona chmury).
7. Zainstaluj ponownie TV
Pamiętaj, że podczas ponownej instalacji TV zostaną utracone nagrania oraz informacje o kanale. • Naciśnij klawisz “Domek” na pilocie sterowania i wybierz: [Konfiguracja] lub [Ustawienia] > [ustawienia TV] > [Zainstaluj ponownie TV] lub [Konfiguracja] > [ustawienia TV] > [Ustawienia ogólne] > [Zainstaluj ponownie telewizor] • Wykonuj instrukcje pojawiające się na ekranie.
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.