• Inwentaryzacja 12-14.01.2022 - dostawa do 4 dni roboczych

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Dlaczego aplikacja Philips Sonicare wymaga uprawnień

    Aplikacja Philips Sonicare prosi o uprawnienia dostępu do funkcji w urządzeniu przenośnym takich jak uprawnienia dotyczące lokalizacji lub dostęp do kontaktów. Dowiedz się, dlaczego.

    Uprawnienia wymagane przez aplikację Philips Sonicare

    Aplikacja Philips Sonicare może zapytać Cię o zgodę na dostęp do:

    • Usług lokalizacji
    • Tożsamości
    • Kalendarza
    • Kontaktów
    • Funkcji telefonu
    • Mikrofonu

    Usługi lokalizacji

    Uprawnienia dotyczące lokalizacji pozwalają aplikacji Philips Sonicare na automatyczny odbiór informacji o szczotkowaniu. Aplikacja Philips Sonicare nie wymaga działania usługi lokalizacji. Jednak dane o lokalizacji będą używane do wyszukiwania najbliższego sklepu lub w celu przekazania użytkownikowi danych kontaktowych lokalnego centrum obsługi klienta.

    Tożsamość

    Ta funkcja umożliwia korzystanie z konta w serwisach Google+ lub Facebook w celu uzyskania łatwego dostępu.

    Kalendarz

    Uprawnienia te umożliwiają utworzenie wydarzenia w kalendarzu, np. wizyty u dentysty lub higienisty. Informacje te są traktowane jak poufne i wykorzystywane wyłącznie do tworzenia wizyt.

    Kontakty

    Kontakty umożliwiają udostępnianie dentyście lub higieniście raportów z postępów w szczotkowaniu przy użyciu funkcji kontaktów. Informacje te są traktowane jak poufne i wykorzystywane wyłącznie do komunikacji z dentystą lub higienistą.

    Funkcje telefonu

    Uprawnienia dotyczące telefonu są wymagane w celu nawiązywania bezpośredniego połączenia z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips.

    Mikrofon

    Uprawnienia dotyczące mikrofonu są wymagane do odtwarzania dźwięku za pośrednictwem aplikacji. Ponadto dostęp do mikrofonu umożliwia używanie wirtualnych asystentów (np. Siri lub Asystenta Google) do uruchamiania aplikacji. Aplikacja Philips Sonicare nie wykonuje nagrań za pośrednictwem mikrofonu.

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.