• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Kiedy należy wymienić ostrze golarki Philips OneBlade?

    Opublikowano dnia 24 października 2022 r.

    Można dowiedzieć się, kiedy należy wymienić ostrze OneBlade, sprawdzając jego wygląd. Jeśli korzystasz z urządzenia OneBlade podłączonego przez Bluetooth można to również sprawdzić w aplikacji Philips Daily Care. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, kiedy należy wymienić ostrze OneBlade.

    Wskaźnik wymiany

    Ostrze OneBlade jest wyposażone we wskaźnik zużycia ostrza, który po każdym użyciu będzie się powoli zmieniać. Wzór na ostrzu powiadomi Cię o konieczności wymiany.

    Wzór na ostrzu powoli zmieni się na symbol strzałki, co oznacza, że nadszedł czas na wymianę ostrza. W przypadku niektórych starszych modeli urządzenie będzie stopniowo wyświetlać zielony pasek zamiast symbolu strzałki.

    Częstotliwość golenia oraz akcesoria, takie jak nasadki do przycinania lub osłony, mogą wpływać na wskaźnik zużycia ostrza. Aby zapewnić optymalną wydajność, ostrze należy wymieniać co cztery miesiące.

    Odwiedź nasz sklep internetowy, aby kupić nowe ostrza do OneBlade.

    Wskaźnik wymiany OneBlade

    Aplikacja Daily Care

    W przypadku modeli OneBlade z włączoną funkcją Bluetooth można skorzystać z aplikacji Daily Care, aby dokładnie przewidzieć, kiedy należy wymienić ostrze. Po włączeniu powiadomień na urządzeniu mobilnym otrzymasz również powiadomienie o konieczności wymiany ostrza.

    W zależności od sposobu użytkowania, dokładny okres eksploatacji ostrza może się różnić. Podobnie jak w przypadku zwykłych golarek, ostrze po jakimś czasie staje się tępe, co może prowadzić do gorszej wydajności podczas golenia oraz do ciągnięcia włosów w trakcie golenia i przycinania. Aby zapewnić optymalną wydajność, ostrze należy wymieniać co cztery miesiące.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: QP4530/30 , QP6541/15 , QP6651/61 , QP6551/17 , QP6551/15 , QP2721/20 , QP2830/20 , QP2821/20 , QP2730/20 , QP2515/16 , QP6530/15 , QP6650/61 , QP6650/60 , QP6650/30 , QP6550/30 , QP6530/16 , QP6550/15 , QP6550/17 , QP6620/64 , QP6620/20 , QP6510/60 , QP2520/65 , QP2520/64 , QP6505/20 , QP6505/21 , QP6510/20 , QP6520/20 , QP6510/64 , QP2620/20 , QP2630/30 , QP2520/20 , QP2520/30 , QP2510/10 , QP2530/20 . Kliknij tutaj, aby wyświetlić więcej numerów produktów Kliknij tutaj, aby wyświetlić mniej numerów produktów

    Często zadawane pytania

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    You are about to visit the Philips USA website.

    Rozumiem

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.