0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Moja golarka Philips Head Pro się nie ładuje

    Opublikowano dnia 13 sierpnia 2025 r.

    Jeśli golarka Philips Head Pro się nie ładuje, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany. 

    1. Gniazdo elektryczne nie działa.

    Sprawdź, czy gniazdko elektryczne, do którego podłączono ładowarkę, działa. Możesz także spróbować podłączyć inne urządzenie, aby upewnić się, że gniazdko elektryczne działa. 

    2. Użytkownik korzysta z innej ładowarki.

    Upewnij się, że używasz oryginalnej ładowarki i oryginalnego przewodu ładującego lub USB firmy Philips, które znajdują się w zestawie z golarką Head Pro.

    Należy również sprawdzić, czy kształt wtyczki do ładowania umożliwia jej całkowite dopasowanie do urządzenia. Nie należy wciskać jej na siłę, ponieważ może to spowodować uszkodzenie urządzenia.
    Jeśli nie masz oryginalnej ładowarki, przewodu lub przewodu USB, każde z tych akcesoriów możesz kupić w naszym sklepie internetowym. Jeśli urządzenie jest wyposażone w przewód USB, zalecamy podłączenie go do zasilacza sieciowego IPX-4 USB. Jeśli nie masz zasilacza IPX-4, możesz go kupić w sklepie internetowym z częściami i akcesoriami firmy Philips lub kontaktując się z działem obsługi klienta.
    Bezpiecznie ładuj urządzenie w suchych warunkach, korzystając z oryginalnego przewodu bez uszkodzeń. Nie pozostawiaj urządzenia bez nadzoru i odłącz je po naładowaniu.

    3. Golarka Head Pro jest zabrudzona.

    Golarka Head Pro wymaga regularnego czyszczenia w celu zapewnienia jej prawidłowego działania. Włosy lub zanieczyszczenia mogą utknąć w urządzeniu i negatywnie wpłynąć na jego działanie.

    Wskazówki dotyczące dokładnego czyszczenia i konserwacji długoterminowej można znaleźć w odpowiedziach na często zadawane pytania: „Jak czyścić golarkę Philips Head Pro?”

    Czy nadal masz problemy z golarką Head Pro?

    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, golarka Head Pro może mieć uszkodzenie wewnętrzne. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany produktu.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HS5980/15 , HS7980/15 , HS9980/15 .

    Często zadawane pytania

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.