Jeśli golarka Philips Head Pro nie działa, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Moja golarka Philips Head Pro nie działa
1. Odłącz golarkę Head Pro od źródła zasilania.
Korzystanie z urządzenia elektrycznego z wodą może być bardzo niebezpieczne. Ze względów bezpieczeństwa golarka nie będzie działać, gdy jest podłączona do źródła zasilania.
Odłącz golarkę Head Pro od sieci elektrycznej, a następnie włącz ją ponownie.
2. Oczyść golarkę Head Pro.
Golarka Head Pro wymaga regularnego czyszczenia w celu zapewnienia jej prawidłowego działania. Włosy lub zanieczyszczenia mogą utknąć w urządzeniu i negatywnie wpłynąć na jego działanie. Wskazówki dotyczące dokładnego czyszczenia i konserwacji długoterminowej można znaleźć w odpowiedziach na często zadawane pytania: „Jak czyścić golarkę Philips Head Pro?
3. Naładuj akumulator.
Możliwe, że w golarce Head Pro rozładował się akumulator. Zalecamy pełne naładowanie urządzenia, a następnie ponowne jego włączenie. Przy ładowaniu urządzenia należy się upewnić, że jest ono podłączone do odpowiedniego źródła zasilania. Czas ładowania został oszacowany przez firmę Philips dla sytuacji, w której używany jest adapter USB 5 V, 1 A podłączony do gniazda sieciowego. W przypadku korzystania z alternatywnego źródła zasilania czas ładowania może być znacznie dłuższy.
Wskazówka: Potrzebujesz adaptera do ładowania urządzenia? Możesz go kupić w sklepie internetowym z częściami i akcesoriami Philips lub kontaktując się z działem obsługi klienta.
Czy nadal masz problemy z golarką Head Pro?
Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, golarka Head Pro może mieć uszkodzenie wewnętrzne. Zalecamy zlecenie jej naprawy lub wymiany.