0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Moja golarka Philips Head Pro nie działa

    Opublikowano dnia 13 sierpnia 2025 r.

    Jeśli golarka Philips Head Pro nie działa, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany. 

    1. Odłącz golarkę Head Pro od źródła zasilania.

    Korzystanie z urządzenia elektrycznego z wodą może być bardzo niebezpieczne. Ze względów bezpieczeństwa golarka nie będzie działać, gdy jest podłączona do źródła zasilania.

    Odłącz golarkę Head Pro od sieci elektrycznej, a następnie włącz ją ponownie.

    2. Oczyść golarkę Head Pro.

    Golarka Head Pro wymaga regularnego czyszczenia w celu zapewnienia jej prawidłowego działania. Włosy lub zanieczyszczenia mogą utknąć w urządzeniu i negatywnie wpłynąć na jego działanie. Wskazówki dotyczące dokładnego czyszczenia i konserwacji długoterminowej można znaleźć w odpowiedziach na często zadawane pytania: „Jak czyścić golarkę Philips Head Pro? 

    3. Naładuj akumulator.

    Możliwe, że w golarce Head Pro rozładował się akumulator. Zalecamy pełne naładowanie urządzenia, a następnie ponowne jego włączenie. Przy ładowaniu urządzenia należy się upewnić, że jest ono podłączone do odpowiedniego źródła zasilania. Czas ładowania został oszacowany przez firmę Philips dla sytuacji, w której używany jest adapter USB 5 V, 1 A podłączony do gniazda sieciowego. W przypadku korzystania z alternatywnego źródła zasilania czas ładowania może być znacznie dłuższy.

    Wskazówka: Potrzebujesz adaptera do ładowania urządzenia? Możesz go kupić w sklepie internetowym z częściami i akcesoriami Philips lub kontaktując się z działem obsługi klienta. 

    Czy nadal masz problemy z golarką Head Pro?

    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, golarka Head Pro może mieć uszkodzenie wewnętrzne. Zalecamy zlecenie jej naprawy lub wymiany.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HS5980/15 , HS7980/15 , HS9980/15 .

    Często zadawane pytania

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.