Jeśli golarka, trymer do brody lub maszynka do strzyżenia włosów Philips nie ładuje się, poniższe wskazówki mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Upewnij się, że używasz oryginalnej ładowarki Philips lub przewodu USB dołączonych do urządzenia.
Jeśli nie masz już oryginalnej ładowarki lub ładowarka jest uszkodzona, możesz ją znaleźć tutaj lub kontaktując się z biurem obsługi klienta firmy Philips.
Delikatnie dociśnij, aby upewnić się, że wtyczka na końcu przewodu ładującego jest całkowicie włożona do urządzenia. Ładowarki nie należy wkładać przy użyciu dużej siły, ale może być wymagane lekkie dociśnięcie (zwłaszcza w przypadku nowego produktu).
W przypadku korzystania z podstawki ładującej należy upewnić się, że urządzenie jest na niej prawidłowo umieszczone. Jeśli urządzenie ładuje się po podłączeniu bezpośrednio do przewodu ładowania, ale nie na podstawce ładującej, może to oznaczać problem z podstawką.
Jeśli do produktu Philips dostarczono przewód ładujący USB, należy upewnić się, że do ładowania urządzenia używane jest odpowiednie źródło zasilania. Firma Philips zaleca korzystanie z adaptera ściennego USB o napięciu wyjściowym 5 V i mocy wyjściowej 1 A lub wyższej.
Jeśli urządzenie ładowane przez USB nie ładuje się, spróbuj użyć innego źródła zasilania, takiego jak inny zasilacz sieciowy lub port USB w laptopie lub komputerze.
Jeśli golarka Philips nie włącza się po podłączeniu do ładowarki, problem może nie być związany z ładowaniem.
W miarę użytkowania urządzenia mogą zatykać się włosami i zanieczyszczeniami, co uniemożliwia ich włączenie. Chociaż może się wydawać, że akumulator nie jest naładowany, rozwiązaniem w takim przypadku jest wyczyszczenie urządzenia.
Przed ponownym włączeniem urządzenia należy je dokładnie wyczyścić zgodnie ze wskazówkami w instrukcji obsługi (którą można znaleźć w Internecie, wyszukując numer modelu tutaj).
Jeśli po wykonaniu powyższych czynności nadal występują problemy z urządzeniem, skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.