Nie mogę połączyć golarki Philips z aplikacją GroomTribe
Opublikowano dnia 05 marca 2025 r.
Jeśli nie możesz podłączyć golarki do aplikacji GroomTribe, poniższe wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów mogą pomóc w znalezieniu rozwiązania.
Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.
Upewnij się, że telefon nie jest dalej niż 3 metry od golarki. Problemy z łącznością wystąpią, gdy telefon nie znajduje się w odległości 3 metrów.
Golarki zgodne z aplikacją GroomTribe korzystają z technologii Bluetooth w wersji 4.1 lub nowszej. W przypadku posiadania prawidłowej wersji funkcji Bluetooth należy wyłączyć funkcję za pomocą ustawień telefonu, a następnie włączyć ją ponownie. Upewnij się, że golarka jest włączona, a następnie spróbuj ponownie sparować telefon z golarką.
Aktualizacja systemu operacyjnego telefonu może spowodować problemy z łącznością. Aby rozwiązać ten problem, zresetuj połączenie między golarką i aplikacją zgodnie z poniższymi instrukcjami:
1. Anuluj sparowanie golarki: Naciśnij na 10 sekund wyłącznik golarki, aby odłączyć ją od aplikacji. Po pomyślnym anulowaniu sparowania golarki zostanie wyświetlony symbol Bluetooth na golarce. 2. Anuluj sparowanie telefonu: Przejdź do ustawień telefonu i wybierz pozycję Bluetooth. Następnie wybierz golarkę S7/S9 i naciśnij opcję „zapomnij” lub „anuluj sparowanie”. 3. W przypadku telefonów z systemem Android należy włączyć uprawnienia lokalizacji lub uprawnienia urządzeń w pobliżu. 4. Jeśli problemy z połączeniem nadal występują, spróbuj wykonać twardy reset. Naciśnij i przytrzymaj wyłącznik znajdujący się na golarce przez 30 sekund.
Możesz teraz ponownie sparować golarkę z telefonem. Włącz golarkę, aby włączyć funkcję Bluetooth podczas parowania. Otwórz aplikację i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby rozpocząć proces parowania. Nawiązywanie połączenia z siecią może potrwać maksymalnie dwie minuty.
Uwaga! Niniejsze instrukcje mogą się różnić w zależności od smartfona. Więcej informacji znajduje się w instrukcji obsługi telefonu.
Problemy ze sparowaniem urządzenia mogą wystąpić w przypadku zmiany telefonu lub jeśli golarka była wcześniej połączona z innym telefonem. Zalecamy anulowanie parowania telefonu i ponowne podłączenie golarki zgodnie z opisem w powyższej części. Jeśli po wypróbowaniu powyższych porad nadal nie możesz rozwiązać problemu, skontaktuj się z nami, aby uzyskać dalszą pomoc.
W ostatnim kroku spróbuj odinstalować i ponownie zainstalować aplikację GroomTribe. Wykonaj poniższe czynności:
Odinstaluj i ponownie zainstaluj aplikację.
Zresetuj golarkę poprzez naciśnięcie i przytrzymanie wyłącznika znajdującego się na golarce przez 30 sekund.
Aby uzyskać dalszą pomoc, skontaktuj się z naszym zespołem ds. obsługi klienta.