PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Nie mogę sparować mojego urządzenia OneBlade 360 Connected z moim telefonem

    Opublikowano dnia 8 sierpnia 2024 r.
    Jeśli urządzenie OneBlade 360 Connected* nie paruje się z Twoim urządzeniem przenośnym, poniższe wskazówki dotyczące usuwania problemów mogą pomóc Ci w znalezieniu rozwiązania.

    Zalecamy wykonanie czynności w podanej poniżej kolejności. Przed przejściem do następnego kroku sprawdź, czy problem został rozwiązany.

    * Należy pamiętać, że te informacje dotyczą tylko urządzenia OneBlade 360 Connected. Użytkownicy innych modeli OneBlade mogą ręcznie dodawać swoje urządzenia do swoich profili w aplikacji OneBlade, ale nie mogą łączyć się za pomocą połączenia Bluetooth.
    Aby nawiązać połączenie, urządzenie OneBlade musi znajdować się w pobliżu urządzenia przenośnego. Upewnij się, że urządzenie OneBlade znajduje się w odległości nie większej niż 3 metry od urządzenia przenośnego, a między nimi nie ma ścian ani ciał stałych.
    Aby urządzenie OneBlade mogło nawiązać połączenie, urządzenie przenośne powinno obsługiwać technologię Bluetooth w wersji 4.1 lub nowszej, dlatego upewnij się, że urządzenie jest aktualne. Jeśli zainstalowana jest prawidłowa wersja, wyłącz i włącz technologię Bluetooth przed ponowną próbą sparowania urządzenia OneBlade.
    Jeśli system operacyjny urządzenia przenośnego został zaktualizowany od czasu ostatniego sparowania z urządzeniem OneBlade, może być to przyczyną problemu.

    Aby go rozwiązać, spróbuj zresetować połączenie między urządzeniem OneBlade a aplikacją, wykonując następujące czynności:
    1. Anuluj sparowanie urządzenia OneBlade: przytrzymaj przycisk zasilania na urządzeniu OneBlade przez 10 sekund, aby zresetować połączenie. Pierścień świetlny zacznie migać na niebiesko.
    2. Anuluj sparowanie urządzenia przenośnego: otwórz ustawienia Bluetooth w urządzeniu mobilnym i wybierz urządzenie OneBlade z listy sparowanych urządzeń. Wybierz opcję „Anuluj sparowanie” lub „Zapomnij”, aby usunąć urządzenie OneBlade z listy sparowanych urządzeń.
    Po anulowaniu sparowania urządzenia OneBlade z urządzeniem przenośnym spróbuj ponownie nawiązać połączenie.

    Uwaga: instrukcje obsługi mogą się różnić w zależności od używanego urządzenia przenośnego. Szczegółowe instrukcje można znaleźć w instrukcji obsługi urządzenia przenośnego.
    Jeśli korzystasz z OneBlade z nowym lub innym urządzeniem przenośnym, anuluj parowanie i ponownie je sparuj, postępując zgodnie z instrukcjami podanymi powyżej.
     
    Jeśli żadna z tych porad nie pomoże, urządzenie OneBlade może być uszkodzone wewnątrz. Zalecamy zlecenie naprawy lub wymiany urządzenia OneBlade.
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.