Centrum prasowe | Polska

paź 31, 2019

Philips Polska nagrodzony brązową statuetką Effie Awards Europe 2019


Philips Polska

  • wśród Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland
  • nagrodzony brązową statuetką Effie Awards Europe 2019
  • nagrodzony srebrną oraz brązową statuetką Effie Awards Poland

Philips Polska został nagrodzony brązową statuetką w konkursie Effie Awards Europe 2019 w kategorii Best of fhe Best za kampanię oczyszczaczy powierza „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?” oraz dwiema statuetkami w rodzimym konkursie – srebrne Effie dla kampanii „100% soku, zero kłopotu” wyciskarek w kategorii Dobra konsumenckie oraz brązowe Effie dla kampanii „Raz, dwa, trzy” ekspresu Philips LatteGo w kategorii Launch/Relaunch. Ale to nie wszystko – znaleźliśmy się wśród Najbardziej Efektywnych Firm 20-lecia Effie Poland.

16 października 2019r. w brukselskiej hali widowiskowej La Madeleine ogłoszono zdobywców nagród Effie Awards Europe za 2019 r. Po raz pierwszy w historii w konkursie europejskim statuetkę odebrał Philips Polska. Brązową Effie Philips otrzymał za kampanię dla oczyszczaczy powietrza „Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu?”. Celem kampanii było uświadomienie konsumentom, że smog to problem, który dotyczy ich najbliższego otoczenia, a więc i domu. Koncepcję kampanii zbudowano w oparciu o real time feedback i prostą skalę kolorystyczną (wskaźnik LED) stosowaną w oczyszczaczach Philips. Dzięki temu abstrakcyjny dotychczas problem stał się realny, a także udało się zbudować bezpośrednie powiązanie pomiędzy rozwiązaniem i benefitem produktu.

 

Ale to jeszcze nie koniec wyróżnień dla Philips Polska. 28 października w Warszawie ogłoszono laureatów rodzimego konkursu Effie Awards Poland 2019, wśród których znalazły się aż dwie kampanie Philips. W kategorii Dobra konsumenckie srebrne Effie przyznano kampanii „100% soku, zero kłopotu” wyciskarek wolnoobrotowych Philips opracowanej we współpracy z Carat, iProspect, Ogilvy oraz PTR Digital, a brązowe Effie w wymagającej kategorii Launch/Relaunch kampanii „Raz, dwa, trzy” ekspresu Philips LatteGo opracowanej we współpracy z Ogilvy, Carat, i iProspect.

O Royal Philips

Royal Philips to wiodący dostawca technologii medycznych, którego misją jest poprawa zdrowia osiągana poprzez kompleksową opiekę nad pacjentem. Począwszy od zdrowego trybu życia, profilaktyki, po diagnostykę, leczenie i opiekę domową. Philips wykorzystuje zaawansowane technologie, analizy kliniczne oraz doświadczenia swoich partnerów, aby dostarczyć zintegrowane rozwiązania dla sektora ochrony zdrowia. Firma ma siedzibę główną w Holandii i jest liderem w obszarze diagnostyki obrazowej oraz opartego na niej leczenia, monitorowania stanu zdrowia pacjentów, informatyki medycznej, a także w dziedzinie zdrowia konsumentów i opieki domowej. Firma zatrudnia ok. 80 000 pracowników w obszarach sprzedaży i usług w ponad 100 krajach. Informacje na temat firmy Philips można znaleźć na www.philips.pl

Więcej informacjiMniej informacji

Tematy

Kontakty

ewa piaseczna

Ewa Piaseczna – Spitaleri

Brand & Communication Manager Komunikacja korporacyjna oraz profesjonalna opieka zdrowotna

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Zasoby multimedialne

Udostępnij w mediach społecznościowych

You are about to visit a Philips global content page

Continue

Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.

Wchodzisz na polską stronę Philips Healthcare
Please select the checkbox

Strona przeznaczona wyłącznie dla osób, które stosują wyroby medyczne jako profesjonaliści, w tym osób wykonujących zawody medyczne, osób działających na rzecz podmiotów ochrony zdrowia lub podmiotów prowadzących obrót wyrobami medycznymi w charakterze profesjonalnym.

Czy jesteś osobą spełniającą powyższe kryteria?