0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Czy mogę zsynchronizować aplikację Sonicare z aplikacją Apple Health?

    Opublikowano dnia 01 December 2022
    Tak, od wersji 10.5 aplikacja Sonicare synchronizuje się z aplikacją Apple Health. 
     

    Jak skonfigurować aplikację Apple Health do synchronizacji z aplikacją Sonicare? 

    Krok pierwszy: 
    Pobierz aplikację Sonicare ze sklepu Apple App Store i ją uruchom.

    Krok drugi: 
    Wykonaj te czynności, aby korzystać z aplikacji Sonicare i połączyć z nią szczoteczkę do zębów.

    Krok trzeci: 
    • W aplikacji Sonicare dotknij ikony … w prawym dolnym rogu ekranu głównego
    • Dotknij sekcji Ustawienia 
    • Dotknij sekcji Ustawienia aplikacji Apple Health
    • Postępuj zgodnie z instrukcjami łączenia z Apple Health na tej stronie
    Uwaga! Aby zapewnić ciągłą synchronizacja z aplikacją Apple Health, potrzebna jest szczoteczka do zębów połączona z Sonicare i stale używana aplikacja Sonicare. 
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.