PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Co robić jeśli na niektórych kanałach nie ma dźwięku?

    Opublikowano dnia 2019-10-05

    Może być to spowodowane nieprawidłowym ustawieniem opcji systemu w menu telewizora.

    Aby sprawdzić, czy opcje systemu są prawidłowo ustawione, wykonaj następujące czynności:

    1. Wybierz kanał bez dźwięku.
    2. Naciśnij przycisk „MENU” na pilocie, aby wyświetlić menu główne.
    3. Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję INSTALACJA i naciśnij przycisk kursora w prawo.
    4. Jeśli włączona jest blokada rodzicielska, na ekranie zostanie wyświetlony monit o wprowadzenie kodu dostępu. W przypadku zapomnienia własnego kodu dostępu należy zapoznać się z poradnikiem FAQ (Najczęściej zadawane pytania) w części „Nie pamiętam 4-cyfrowego kodu dostępu. Jak rozwiązać ten problem?”
    5. Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję ZAPIS. RĘCZNE i naciśnij przycisk kursora w prawo.
    6. Wybierz pozycję SYSTEM i naciśnij przycisk kursora w prawo.
    7. Sprawdź, czy ustawienie systemu jest poprawne.
    8. Jeśli nie masz pewności jaki system jest używany w Twoim kraju, naciśnij przycisk kursora w górę/w dół, aby wybrać pozycję EUROPA i naciśnij przycisk „OK” w celu potwierdzenia.
    9. Naciśnij przycisk kursora w lewo, aby powrócić do menu zapisywania ręcznego.
    10. Naciśnij przycisk kursora w dół, aby wybrać pozycję ZAPISZ i naciśnij przycisk kursora w prawo, wybierając TAK.
    11. Naciśnij przycisk „OK”, aby zachować ustawienia.
    12. Naciśnij przycisk „MENU”, aby zamknąć menu.

    Jeśli w systemie wybrane jest ustawienie EUROPA i dźwięk nadal nie jest słyszalny:

    • Spróbuj ponownie wykonać instalację automatyczną

    Jeśli nie nastąpiła poprawa, może to być spowodowane złym sygnałem z kabla lub anteny.

    • Skontaktuj się ze swoim dostawcą telewizji kablowej lub satelitarnej, aby uzyskać więcej informacji na temat jakości nadawania poszczególnych kanałów
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.