Oto trzy możliwe rozwiązania:
1) Komunikacja się rozpoczyna. HDCP Kontrola zgodności jest zajęta. Prosimy czekać do zakończenia procesu.
2) Jeśli nadal na obrazie widać zakłócenia: wybierz ponownie sygnał wejściowy z zewnętrznego źródła HDMI, zmieniając je na sygnał wejściowy z dowolnego innego źródła z menu AV, a następnie przełącz się z powrotem na pierwotnie wybrany sygnał wejściowy z HDMI:
- Wciśnij AV na pilocie zdalnego sterowania
- Wciśnij kursor 1 pole wyżej od źródła zewnętrznego HDMI ustawianego domyślnie i następnie wciśnij przycisk OK
- Wciśnij AV ponownie
- Wciśnij kursor 1 pole niżej, aby powrócić do pierwotnego źródła zewnętrznego HDMI i wciśnij ok
- Proces synchronizacji odbiornika TV i urządzenia peryferyjnego rozpocznie się od nowa
3) Zresetuj odbiornik TV i urządzenie zewnętrzne (wyłączając i włączając oba urządzenia).