PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Po podłączeniu do urządzenia zewnętrznego ( DVD, STB, PC) za pomocą łącza HDMI - HDMI, widzę obraz, ale co 5 sekund pojawiają się zakłócenia

    Opublikowano dnia 2019-10-05

    Oto trzy możliwe rozwiązania:

    1) Komunikacja się rozpoczyna. HDCP Kontrola zgodności jest zajęta. Prosimy czekać do zakończenia procesu.

    2) Jeśli nadal na obrazie widać zakłócenia: wybierz ponownie sygnał wejściowy z zewnętrznego źródła HDMI, zmieniając je na sygnał wejściowy z dowolnego innego źródła z menu AV, a następnie przełącz się z powrotem na pierwotnie wybrany sygnał wejściowy z HDMI:

    1. Wciśnij AV na pilocie zdalnego sterowania
    2. Wciśnij kursor 1 pole wyżej od źródła zewnętrznego HDMI ustawianego domyślnie i następnie wciśnij przycisk OK
    3. Wciśnij AV ponownie
    4. Wciśnij kursor 1 pole niżej, aby powrócić do pierwotnego źródła zewnętrznego HDMI i wciśnij ok
    5. Proces synchronizacji odbiornika TV i urządzenia peryferyjnego rozpocznie się od nowa

    3) Zresetuj odbiornik TV i urządzenie zewnętrzne (wyłączając i włączając oba urządzenia).

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.