PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Jak mam uzyskać obraz w moim odbiorniku TV, jeśli na ekranie lub wyświetlaczu urządzenia zewnętrznego widzę komunikat "HDCP-error"?

    Opublikowano dnia 2019-10-05

    HDCP - mechanizm pozwalający na kontrolę przesyłania dźwięku i obrazu (w formie danych cyfrowych) pomiędzy dwoma urządzeniami. Głównym celem HDCP jest uniemożliwienie przesyłania treści w wysokiej rozdzielczości w postaci, która umożliwiałaby utworzenie nieautoryzowanych kopii. Aby na ekranie odbiornika TV pojawił się obraz, urządzenia zewnętrzne połączone za pomocą DVI i/lub HDMI muszą posiadać wbudowany mechanizm HDCP.

    • Należy sprawdzić, czy urządzenie zewnętrzne (DVD, set top box, rozdzielacz) oraz odbiornik TV mają HDCP
    • Sprawdź jakość połączenia, na przemian wyłączając i włączając oba urządzenia
    • Sprawdź, czy na urządzeniu zewnętrznym zainstalowano najnowszą wersję oprogramowania
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.