- Upewnij się, czy kabel danych jest odpowiednio podłączony
- Aby sprawdzić, które połączenie jest wybrane, wciśnij przycisk i+ na pilocie
1) Kiedy zobaczysz niebieski wyciszony/pusty ekran, a ikona i+ nie wskazuje żadnej konkretnej rozdzielczości, oznacza to, że nie wykryto odpowiedniego sygnału.
- Upewnij się, że wyjście HDMI danego urządzenia jest prawidłowe, zmieniając rozdzielczość sygnału wyjściowego video na rozdzielczość, która może obsłużyć odbiornik TV
2) Kiedy zobaczysz pusty ekran, a ikona i+ wskazuje konkretną rozdzielczość video, oznacza to, że połączenie jest prawidłowe.
- Pusty ekran to wina urządzenia zewnętrznego, a nie odbiornika TV
- Aby wykryć i rozwiązać zaistniały problem spowodowany urządzeniem peryferyjnym, sprawdź instrukcje obsługi tego urządzenia
3) Jeśli problem pozostaje: wybierz ponownie sygnał wejściowy z zewnętrznego źródła HDMI, zmieniając je na sygnał wejściowy z innego źródła HDMI i z powrotem na pierwotnie wybrany sygnał wejściowy z HDMI; jak?
- Wciśnij AV na pilocie
- Wciśnij do góry i potem ok
- Wciśnij AV ponownie
- Wciśnij w dól i ok
- Proces synchronizacji odbiornika TV i urządzenia peryferyjnego rozpocznie się od nowa
4) Zresetuj odbiornik TV i urządzenie zewnętrzne (wyłączając i włączając oba urządzenia).