• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

  • Dostawa do 2 dni roboczych

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Szczoteczka do zębów Sonicare nie ładuje się

    Zaktualizowano dnia 17 August 2022

    Przyczyn nie ładowania się szczoteczki do zębów może być klika. Najczęstsze z nich to:

    1. Gniazdko elektryczne nie działa
    2. Ładowarka nie jest oryginalna
    3. Kabel ładowarki jest uszkodzony
    4. Szczoteczka lub ładowarka nie zostały umieszczone prawidłowo
    5. Wymagana jest aktualizacja oprogramowania

    Spróbuj wykonać poniższe czynności, aby rozwiązać problem ze szczoteczką, która się nie ładuje.

    1. Wypróbuj inne źródło zasilania.

    Czy szczoteczka nie ładuje się, gdy jest podłączona do zasilania? Twoje gniazdko elektryczne może nie działać. Spróbuj użyć innego gniazdka elektrycznego, aby ją naładować.

    2. Użyj oryginalnej ładowarki.

    Oficjalna ładowarka działania przy odpowiednim napięciu. Korzystanie z nieoficjalnej ładowarki może spowodować uszkodzenie szczoteczki. Spróbuj naładować szczoteczkę do zębów, korzystając z dołączonej do zestawu oryginalnej ładowarki.

    3. Sprawdź, czy kabel Twojej ładowarki nie jest uszkodzony.

     

    Jeśli masz pewność, że korzystasz z oryginalnej ładowarki, sprawdź, czy kabel ładowarki nie jest uszkodzony. Jeśli zauważysz uszkodzenia ładowarki, natychmiast przestań ją używać. Nową ładowarkę do szczoteczki Sonicare można kupić w naszym sklepie internetowym.

     

    4. Umieść ładowarkę lub szczoteczkę w prawidłowy sposób.

    Sprawdź, czy ładowarka nie znajduje się na metalowej powierzchni lub w pobliżu innych ładowarek, ponieważ może to powodować zakłócenia. W przypadku korzystania z podstawki, maty lub szklanki ładującej upewnij się, że szczoteczka do zębów jest umieszczona centralnie na ładowarce.

    5. Sprawdź, czy nie trzeba zaktualizować oprogramowania sprzętowego szczoteczki.

    Jeśli szczoteczka do zębów jest zgodna z aplikacją Sonicare, sprawdź, czy masz najnowsze oprogramowanie sprzętowe. Pomoże to poprawić Twój ogólny komfort użytkowania szczoteczki do zębów Sonicare. Wykonaj poniższe czynności, aby sprawdzić, czy oprogramowanie sprzętowe jest aktualne: 

    1. Upewnij się, że szczoteczka znajduje się w zasięgu łączności Bluetooth. 
    2. Otwórz aplikację Sonicare i dotknij ikony trzech kropek w prawym dolnym rogu, 
    3. Wybierz opcję „Moje produkty” z menu głównego aplikacji Sonicare. 
    4. Wybierz szczoteczkę do zębów, 
    5. Dotknij opcji „Aktualizacja uchwytu”, aby sprawdzić, czy dostępne są aktualizacje, Jeśli tak, zainstaluj aktualizacje oprogramowania sprzętowego. 

    Nadal się nie ładuje?

    Jeśli te rozwiązania nie pomagają, szczoteczka może być zepsuta. Bez obaw, jesteśmy gotowi Ci pomóc. Zależnie od Twojej lokalizacji możesz poprosić o naprawę lub odwiedzić lokalne centrum serwisowe. Zapoznaj się z banerem poniżej, aby znaleźć właściwą opcję serwisową. 
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.