PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Mój gość nie widzi filmu w aplikacji Philips Avent Baby Monitor+

    Opublikowano dnia 21 listopada 2022 r.

    Jeśli gość nie może wyświetlić filmu w aplikacji, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania problemów, aby rozwiązać ten problem: 

    • Możliwe, że gość nie zarejestrował jeszcze konta użytkownika w aplikacji Philips. Zachęć gościa do pobrania aplikacji Philips Avent Baby Monitor+ i zarejestrowania konta. Wyślij zaproszenie do gościa po zarejestrowaniu konta.
    • Być może zaproszony użytkownik mieszka na innym kontynencie. Upewnij się, że użytkownik gość wybrał ten sam kraj co Ty podczas rejestracji konta użytkownika.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.