PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Odbiornik połączonej elektronicznej niani Philips Avent nie ładuje się

    Opublikowano dnia 21 listopada 2022 r.

    W przypadku problemów z ładowaniem odbiornika postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, aby rozwiązać problemy.

    • Upewnij się, że używany zasilacz jest oryginalnym zasilaczem dostarczonym wraz z urządzeniem, i sprawdź, czy zasilacz nie jest uszkodzony. Jeśli zasilacz działa prawidłowo, zielony wskaźnik zasilania zaświeci się na nadajniku po jego włączeniu.
    • Jeśli ładowanie odbiornika trwa dłużej niż 3 godziny, możliwe, że był on włączony podczas ładowania. Upewnij się, że odbiornik jest wyłączony podczas ładowania.
    • Ładowanie odbiornika w pobliżu źródła ciepła może spowodować jego tymczasowe wstrzymanie. Odsuń odbiornik od źródła ciepła i w razie potrzeby wznów ładowanie.
    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.