PL
EN
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Pomoc Philips

    Licznik błysków audio w aplikacji Philips Lumea nie działa

    Opublikowano dnia 18 października 2024 r.
    Licznik błysków audio liczy błyski za pomocą dźwięków odbieranych przez mikrofon. Jeśli licznik błysków nie działa prawidłowo, należy wykonać poniższe czynności w celu rozwiązania problemu. 
    1. Upewnij się, że aplikacja Lumea ma dostęp do mikrofonu urządzenia mobilnego.
    2. Upewnij się, że szumy w tle są zminimalizowane. Mikrofon wychwyci nadmierny szum tła, co zakłóci działanie licznika błysków.
    3. Ustaw urządzenie mobilne na długość ramienia od obszaru, który poddajesz zabiegowi, z mikrofonem skierowanym w stronę tego obszaru. Jeśli mikrofon znajduje się zbyt daleko, licznik błysków audio nie będzie działał prawidłowo.
    Jeśli te rozwiązania nie pomogą, skontaktuj się z nami.
     
    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Kontakt z firmą Philips

    Z chęcią Ci pomożemy.

    Szukasz czegoś innego?

    Poznaj wszystkie opcje pomocy technicznej firmy Philips

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.