BCR372/00
SC5990/10
BCR369/00
SC6891/01
Zgłoszenia gwarancyjne produktów Philips obsługiwane są za pośrednictwem poczty kurierskiej. Zgłaszane urządzenie jest odbierane pod dowolnym adresem w Polsce. Po dokonanej naprawie jest odsyłane również kurierem do właściciela. Oferowana usługa jest bezpłatna.
Rejestrując swój produkt w MójPhilips warto dodać do niego skan dowodu zakupu. W przypadku konieczności skorzystania z serwisu gwarancyjnego wystarczy, że podasz swój adres email oraz numer modelu urządzenia, a my zajmiemy się resztą.
Termin promocji: 15.05.2018 do dnia 31.12.2018
* Wyrażenie na rzecz Philips Koninklijke N.V. podczas rejestracji produktu zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz na otrzymywanie informacji handlowych na adres email jest niezbędne, aby otrzymać voucher zniżkowy lub prezent. Każda osoba ma także możliwość w pełni odpłatnego nabywania produktów za pośrednictwem sklepu dostępnego na stronie www.philips.pl/sklep (bez wykorzystania vouchera) w związku z czym wyrażenie zgód jest dobrowolne.
You are about to visit a Philips global content page
Continue