0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Wsparcie Philips

    Warunki gwarancji dla produktów pielęgnacji matki i dziecka

    Butelki dla dzieci・ Podgrzewacze・ Nianie elektroniczne・ Termometry

    Uwaga: Urządzenie tylko do użytku domowego. ​

     

    Philips (dalej „Gwarant”) zapewnia kupującego co do jakości rzeczy sprzedanej i oferuje gwarancję ważną przez określony okres czasu. ​

     

    Gwarant oświadcza, iż w przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową, kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Gwaranta zaś gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej.​

     

    Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji.  I liczy się od daty wydania kupującemu produktu objętego gwarancją. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przypadku wad lub uszkodzeń sprzętu ujawnionych w okresie gwarancji Gwarant bezpłatnie naprawi lub wymieni produkt na nowy w możliwie najkrótszym terminie. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem urządzenia, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji (np. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw,przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp.).​​

     

    Zalecamy przechowywanie kompletnego, oryginalnego opakowania w celu zabezpieczenia produktu przed czynnikami zewnętrznymi w trakcie procesu obsługi serwisowej.

    Okres gwarancyjny

    Poniższe zestawienie określa okres obowiązywania gwarancji dla poszczególnych kategorii urządzeń

     

    Pielęgnacja dziecka i matki

    Laktatory elektryczne

    24 miesiące

    Laktatory manualne

    Brak gwarancji

    Butelki i akcesoria

    Brak gwarancji

    Elektroniczne nianie

    24 miesiące

    Podgrzewacze i sterylizatory do butelek

    24 miesiące

    Smoczki i gryzaki

    Brak gwarancji

    Torby, saszetki, futerały

    Brak gwarancji

    Niniejsza gwarancja stanowi uzupełnienie ustawowych praw gwarancyjnych. 

     

    Na niektóre produkty można uzyskac dodatkowa gwarancję 


    • Aby skorzystać z rozszerzonej gwarancji firmy Philips należy zarejstrować zakupiony produkt na koncie MyPhilips w ciągu określonego czasu od daty zakupu.
    • Po zarejestrowaniu produktu wysłana zostanie wiadomość email z potwierdzeniem  i szczegółami przedłużonej gwarancji.
    • Paragon i email potwierdzający należy zachować lub załączyć do rejestracji, jako dowód przedłużonej gwarancji. 

    Warunki gwarancji

    Okres gwarancji liczy się od daty nabycia sprzętu i obowiązuje przez okres określony dla danej kategorii urządzeń. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem urządzenia, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania. ​


    Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych na skutek:  niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji (np. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw,przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp.)

    Czego nie obejmuje gwarancja?

    Niniejsza gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek szkód pośrednich czy wynikowych, w tym, lecz nie wyłącznie utraty danych lub zysków. Gwarancja może być zastosowana z pewnymi wyjątkami.​

    Philips nie gwarantuje nieprzerwanego i pozbawionego błędów działania produktów, w tym między innymi interoperacyjności ze wszystkimi aktualnymi i / lub przyszłymi wersjami oprogramowania lub elementami konstrukcyjnymi.  

     

    Gwarancja nie obowiązuje:


    • jeśli dowód zakupu został zmieniony lub stał się nieczytelny;
    • jeśli numer modelu lub  numer seryjny na produkcie został zmieniony, usunięty lub stał się nieczytelny;
    • jeśli produkt został zakupiony jako wadliwy/uszkodzony
    • jeśli naprawy lub modyfikacje produktu zostały wykonane przez nieautoryzowane punkty serwisowe lub osoby;
    • jeśli wada jest wynikiem nadmiernego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem;
    • jeśli wada jest spowodowana nadużyciem produktu;
    • jeśli wada jest spowodowana warunkami środowiskowymi niezgodnymi z intrukcją obsługi;
    • Jeśli usterka spowodowana jest podłączeniem urządzeń peryferyjnych, dodatkowego sprzętu lub akcesoriów (w tym oprogramowania) innych niż zalecane w instrukcji obsługi;
    • jeśli urządzenie zostało uszkodzone, w tym między innymi przez zwierzęta, uderzenie pioruna, nieprawidłowe napięcie, pożar, klęskę żywiołową, transport lub wodę (chyba że instrukcja obsługi wyraźnie stwierdza, że produkt może być wypłukany);
    • jeśli wada jest wynikiem normalnego zużycia lub wymaga regularnej wymiany zużywalnych części (np. wkładów filtracyjnych, końcówek do czyszczenia czy elementów tnących).​
    • jeśli produkt nie działa prawidłowo, ponieważ nie został pierwotnie zaprojektowany, wyprodukowany lub zatwierdzony do użytku w kraju, w którym jest używany, co może mieć miejsce w przypadku importu produktu;
    • jeśli produkt nie działa prawidłowo z powodu problemów z dostępem lub połączeniem z dostawcami usług, takich jak przerwy w sieciach (telewizja kablowa, satelita, internet), awarie linii abonenckiej, awarie sieci lokalnej (okablowanie, serwer, linia użytkownika) oraz awarie w sieci transmisyjnej (zakłócenia, szyfrowanie lub słaba jakość sieci);
    • jeśli produkt jest wadliwy z powodu zużycia jego cześci, które ze względu na swój charakter podlegają eksploatacji 

    Rozwiązywanie problemów i naprawa

    Twój produkt nie działa tak, jak powinien?

    Znajdź części i akcesoria

    Znajdź akcesorium lub część zamienną do swojego urządzenia

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.