1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 14 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Home Audio

    Obsługa audio i wideo

    Znajdź swój produkt

    Gdzie mogę znaleźć mój numer modelu?

    Punkty serwisowe

     

    Czy twój produkt Philips Audio jest uszkodzony lub nie działa tak, jak powinien? Nasz doświadczony personel z Działu Obsługi Klienta z przyjemnością pomoże rozwiązać problem. Jeśli pomimo kontaktu z Działem Obsługi Klienta Twój produkt nadal wymaga naprawy lub wymiany, możesz skontaktować się z jednym z naszych autoryzowanych punktów serwisowych w celu udzielenia pomocy w przypadku wadliwego produktu w ramach gwarancji. Adres i dane kontaktowe można znaleźć pod linkiem.

    Znajdź swój produkt

    Gdzie mogę znaleźć mój numer modelu?

    Punkty serwisowe

     

    Czy twój produkt Philips Audio jest uszkodzony lub nie działa tak, jak powinien? Nasz doświadczony personel z Działu Obsługi Klienta z przyjemnością pomoże rozwiązać problem. Jeśli pomimo kontaktu z Działem Obsługi Klienta Twój produkt nadal wymaga naprawy lub wymiany, możesz skontaktować się z jednym z naszych autoryzowanych punktów serwisowych w celu udzielenia pomocy w przypadku wadliwego produktu w ramach gwarancji. Adres i dane kontaktowe można znaleźć pod linkiem.

    Znajdź odpowiedź w Social Mediach