Czy odnowione produkty firmy Philips są objęte gwarancją?
Opublikowano dnia 2021-07-04
Jesteśmy pewni jakości i bezpieczeństwa wszystkich odnowionych produktów firmy Philips, dlatego objęte są one tą samą dwuletnią, ogólnoświatową gwarancją co nasze nowe produkty. Ponadto właściciele odnowionych produktów mają taki sam dostęp do naszych zespołów obsługi klienta i pomocy technicznej jak właściciele nowych produktów.
Kliknięcie tego linku spowoduje opuszczenie oficjalnej witryny Royal Philips (“Philips”). Wszystkie linki do witryn internetowych będących własnością osób trzecich, które pojawiają się w tej witrynie, są udostępniane wyłącznie dla Twojej wygody. Wszelkie linki kierujące do innych stron nie stanowią akceptacji takiej innej strony i Philips nie wyraża żadnej opinii ani gwarancji w stosunku co rzetelności, terminowości lub czy odpowiedniego charakteru treści zawartych na jakiejkolwiek stronie, do których link znajduje się na witrynie i nie przyjmuje żadnej wynikającej z tego tytułu odpowiedzialności.