0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Aplikacja Philips Avent Baby Monitor+

    Informacja o ochronie prywatności Ostatnia modyfikacja [9 sierpnia 2024 r.]

     

    Wprowadzenie i zakres

    Niniejsza Informacja o ochronie prywatności wyjaśnia, w jaki sposób Philips przetwarza informacje i dane osobowe podczas korzystania z aplikacji Philips Avent Baby Monitor+ („Aplikacja”) i podłączonych do niej monitorów, które obejmują urządzenie dla dziecka i mogą obejmować urządzenie rodzica („Monitory”). Aplikacja zapewnia strumieniową transmisję wideo i audio na żywo oraz umożliwia interakcję z dzieckiem, zapisywanie wyjątkowych chwil dziecka, śledzenie temperatury w pokoju dziecka, poziomu dźwięku i ruchu, a także innych usług i funkcji opisanych poniżej.

     

    Aby uzyskać ogólne informacje na temat tego, w jaki sposób przetwarzamy dane osobowe,należy zapoznać się z Informacją o ochronie prywatności firmy Philips.

     

    Administrator danych

    Administratorem danych jest Philips Consumer Lifestyle B.V. z siedzibą pod adresem High Tech Campus 5, 5656 AE,  Eindhoven, Holandia.

    I. NIANIA ELEKTRONICZNA PHILIPS AVENT - WSZYSTKIE WERSJE

     

    Poniższe sekcje dotyczą wszystkich wersji elektronicznej niani Philips Avent.

     

    Dlaczego przetwarzamy dane użytkownika

    Z zastrzeżeniem dokonanych przez użytkownika wyborów, przetwarzamy jego dane osobowe w następujących celach:

     

    • Tworzenie konta i zarządzanie nim. Przetwarzamy dane uwierzytelniające konta i dane profilu, aby umożliwić bezpieczne logowanie się do aplikacji i świadczenie naszych usług. Istnieją dwa typy kont: konto administratora i konto gościa.

     

    - Konta administratora. Aby skonfigurować urządzenie dla dziecka i podłączyć je do aplikacji, należy najpierw utworzyć konto w aplikacji, a jeśli użytkownik konfiguruje urządzenie dla dziecka po raz pierwszy, jest Pierwszym administratorem Monitora. Aplikacja umożliwia Pierwszemu administratorowi dodanie nowego administratora do tego samego urządzenia dla dziecka („Drugi administrator”) w sekcji „Moje ustawienia aplikacji”. Drugi administrator musi pobrać aplikację i utworzyć własne konto, zanim zostanie zaproszony do zostania administratorem tego samego urządzenia dla dziecka. Jako Drugi administrator należy zaakceptować zaproszenie do dodania, co umożliwi dostęp do wszystkich funkcji aplikacji.

     

    - Konta gościa. Jako Pierwszy lub Drugi administrator, aplikacja umożliwia udostępnianie informacji z niani elektronicznej użytkownikom-gościom w sekcji „Ustawienia niani elektronicznej”. Jako Gość użytkownik ma ograniczone możliwości korzystania z aplikacji i może jedynie zobaczyć profil dziecka oraz uzyskać dostęp do strumieniowej transmisji audio/wideo.

     

    • Łączenie elektronicznej niani z aplikacją. Przetwarzamy dane i informacje specyficzne dla urządzenia, aby umożliwić skonfigurowanie Monitora i sparowanie go z aplikacją. Używamy tych danych, aby upewnić się, że Monitor działa prawidłowo i korzysta z odpowiedniego oprogramowania układowego, aby zapewnić usługi związane z Monitorem, zaktualizować oprogramowanie układowe i zapewnić obsługę klienta, gdy jest to wymagane.

     

    • Tworzenie Profili dziecka. Kiedy użytkownik tworzy profil, zbieramy imię i nazwisko dziecka i dajemy możliwość podania płci dziecka, zdjęcia profilowego i daty urodzenia. Używamy imienia dziecka użytkownika, aby powiązać je z pojedynczym Monitorem i umożliwić mu łatwe odnalezienie i sprawdzenie Monitora w aplikacji, świadczenie naszych usług, w tym wysyłanie powiadomień push i/lub wiadomości w aplikacji oraz zarządzanie ustawieniami aplikacji. Jeśli użytkownik posiada więcej niż jeden Monitor, może utworzyć kilka profili dziecka, a każdy profil dziecka zostanie powiązany z odpowiednim Monitorem.

     

    • Świadczenie usług aplikacji. Przetwarzamy dane w celu świadczenia następujących usług w aplikacji.

     

    - Strumieniowe przesyłanie obrazu i dźwięku. Po połączeniu z monitorem aplikacja przesyła strumieniowo dane wideo i audio z Monitora, umożliwiając śledzenie wyjątkowych chwil dziecka w dowolnym miejscu. Ponadto można również korzystać z funkcji rozmowy głosowej, która umożliwia mówienie do dziecka za pomocą mikrofonu telefonu (za zgodą użytkownika).

     

    - Kołysanki. Ta funkcja umożliwia nagrywanie, przechowywanie i odtwarzanie kołysanek dla dziecka.

     

    - Monitorowanie i alerty. Aplikacja pozwala śledzić ruch, dźwięk i temperaturę w pokoju dziecka. Alerty te można włączać i wyłączać w aplikacji i urządzeniu rodzica. Ta funkcja pomaga śledzić warunki w pokoju dziecka i powiadamia użytkownika, jeśli zostanie wykryty jakikolwiek dźwięk i/lub ruch lub jeśli temperatura przekroczy żądany zakres.

     

    - Konfiguracja Monitora. Umożliwiamy konfigurację Monitora w oparciu o preferencje użytkownika. Przetwarzamy dane użytkownika w celu zarządzania ustawieniami, takimi jak stan włączenia/wyłączenia lampki nocnej, jasność i wyłącznik czasowy.

     

    - Pulpit nawigacyjny (sekcja powiadomień). Oprócz otrzymywania alertów w czasie rzeczywistym aplikacja posiada sekcję Powiadomienia, która pozwala zobaczyć historię wszystkich alertów otrzymanych w ciągu ostatnich 30 dni.

     

    - Wiadomości w aplikacji i powiadomienia push. W ramach naszych usług aplikacji możemy wysyłać użytkownikowi wiadomości w aplikacji, aby przekazać mu informacje o dostępnych funkcjach aplikacji i inne przydatne wskazówki dotyczące konfiguracji elektronicznej niani. W oparciu o ustawienia możemy również wysyłać powiadomienia push, które zawierają alerty wymienione powyżej, a także informacje o statusie elektronicznej niani i preferencjach użytkownika (np. elektroniczna niania została wyłączona, Gość zaakceptował zaproszenie itp.).

     

    - Udostępnianie danych. Użytkownika-gościa można dodać w sekcji „Ustawienia elektronicznej niani” w aplikacji, co umożliwia udostępnianie informacji z elektronicznej niani gościom. Aby dodać użytkownika-gościa, należy podać jego adres e-mail w aplikacji. Należy pamiętać, że aby dodać użytkowników-gości, muszą oni najpierw pobrać aplikację i utworzyć konto. Po dodaniu użytkownicy-goście mogą zobaczyć profil dziecka i uzyskać dostęp do strumieniowego przesyłania wideo i audio. W zależności od podłączonej elektronicznej niani, użytkownicy-goście mogą mieć również dostęp do funkcji rozmowy głosowej, kołysanki i sterowania oświetleniem nocnym.

     

    - Filmy i zdjęcia. W aplikacji można nagrywać filmy i robić zdjęcia dziecka. Należy pamiętać, że dane te pozostają w urządzeniu mobilnym, a firma Philips nie uzyskuje do nich dostępu ani ich nie przechowuje.

     

    • Ulepszanie naszych aplikacji i usług. Chcemy ulepszać aplikację i opracowywać nowe funkcje i rozwiązania w oparciu o sposób, w jaki użytkownik korzysta z aplikacji. Dane, które obserwujemy i gromadzimy, gdy użytkownik korzysta z naszych usług, pomogą nam ulepszać aplikację i nasze produkty. Robimy to, oceniając sposób korzystania z aplikacji i jej działanie na urządzeniu mobilnym, w tym awarie aplikacji w celu zidentyfikowania i naprawienia problemów, a także zapraszając użytkownika do udziału w ankietach lub projektach badawczych organizowanych przez grupę Philips.

     

    Jakie dane przetwarzamy

    Kategorie przetwarzanych przez nas danych osobowych obejmują:

     

    • Tworzenie konta i zarządzanie nim. Zezwalając użytkownikowi na utworzenie konta i zarządzanie kontem, przetwarzane przez nas dane obejmują dane uwierzytelniające konta i informacje profilowe, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail, adres IP, kraj, język, strefa czasowa, czas i wersja systemu operacyjnego, hasło, a także dane sesji, logowania i uwierzytelniania. Przetwarzamy również zdjęcie profilowe użytkownika, jeśli zdecyduje się je dodać.

     

    - Konta gościa. Oprócz informacji zebranych w celu utworzenia konta użytkownika w aplikacji, będziemy przetwarzać adres e-mail użytkownika i unikatowy identyfikator konta, aby umożliwić użytkownikowi zostanie Gościem.

     

    - Konta Drugiego administratora. Gdy użytkownik zostanie zaproszony do zostania Drugim administratorem, oprócz informacji zebranych w celu utworzenia konta w aplikacji, przetwarzamy jego adres e-mail, unikalny identyfikator konta, imię i nazwisko (udostępnione przez Pierwszego administratora), status zaproszenia, datę i godzinę przyjęcia zaproszenia.

     

    • Łączenie elektronicznej niani z aplikacją. Możemy gromadzić informacje specyficzne dla urządzenia, gdy użytkownik instaluje, uzyskuje dostęp lub korzysta z Monitora w połączeniu z aplikacją. Obejmuje to unikatowy identyfikator konta, informacje o urządzeniu monitorującym, takie jak strefa czasowa, data aktywacji, unikatowe identyfikatory monitora, wersja oprogramowania układowego, adres MAC i numer seryjny.

     

    • Tworzenie profili dziecka. Podczas tworzenia profilu dziecka w aplikacji gromadzimy imię dziecka udostępnione przez użytkownika i dajemy mu możliwość podania płci i daty urodzenia dziecka oraz dodania zdjęcia profilowego.

     

    • Świadczenie usług aplikacji. Podczas świadczenia usług aplikacji przetwarzane przez nas dane obejmują:

     

    - Strumieniowe przesyłanie obrazu i dźwięku. Unikalny identyfikator konta, identyfikator elektronicznej niani, adresy IP używane zarówno przez aplikację, jak i elektroniczną nianię, typ połączenia i szczegóły dziennika sesji. Jeśli użytkownik jest poza domem, aplikacja umożliwia również interakcję z dzieckiem poprzez przesyłanie strumieniowe dźwięku do Monitora, jeśli chce porozmawiać z dzieckiem. Przetwarzamy informacje dotyczące źródła rozmowy głosowej (tj. rozmowy głosowej aktywnej z urządzenia rodzica lub z aplikacji). Należy pamiętać, że firma Philips nie przechowuje danych strumienia wideo i audio.

     

    - Kołysanki. Przechowujemy niestandardowe kołysanki, wyłączniki czasowe kołysanek, stan odtwarzania, tryb odtwarzania i listy odtwarzania oraz synchronizujemy te dane z aplikacją, aby można było zobaczyć aktualizacje.

     

    - Monitorowanie i alerty. Przetwarzamy preferowane ustawienia w aplikacji (np. wysoki / niski próg temperatury; poziom czułości wykrywania dźwięku; poziom czułości wykrywania ruchu; obszar ruchu; status włączenia / wyłączenia oświetlenia nocnego i ustawienia wyłącznika czasowego oświetlenia nocnego; ustawienia rozmowy głosowej; ustawienia kołysanki itp.), dzienniki urządzenia (dzienniki punktów danych przesyłanych między aplikacją a Monitorem i odwrotnie); datę; znacznik czasu; strefę czasową dla każdego z powiadomień o alercie; oraz punkty danych związane z urządzeniem (stan zasilania; aktualizacja oprogramowania układowego itp.).

     

    - Konfiguracja Monitora. Umożliwiamy konfigurację Monitora w oparciu o preferencje użytkownika. Przechowujemy najnowszy stan lampki nocnej, aby umożliwić śledzenie tej funkcji i synchronizację tych danych z aplikacją, aby można było zobaczyć aktualizacje. Przechowujemy również informacje o konfiguracjach Monitora, takie jak stan zasilania, dostępne aktualizacje oprogramowania układowego i ustawienia trybu prywatności.

     

    - Pulpit nawigacyjny (sekcja powiadomień). Firma Philips przetwarza dzienniki urządzenia związane z wykrytym ruchem, dźwiękiem i temperaturą wraz z datą, znacznikiem czasu i strefą czasową, aby wyświetlić historię alertów w sekcji Powiadomienia aplikacji przez okres do 30 dni.

     

    - Wiadomości w aplikacji i powiadomienia push. Możemy wysyłać użytkownikowi wiadomości w aplikacji oraz, w zależności od ustawień, powiadomienia push związane z naszymi usługami i korzystaniem z aplikacji. W tym celu przetwarzamy unikatowy identyfikator konta i identyfikator telefonu komórkowego.

     

    - Filmy i zdjęcia. Aplikacja umożliwia nagrywanie filmów i robienie zdjęć wyjątkowych chwil dziecka uchwyconych przez kamerę urządzenia. Użytkownik ma pełną kontrolę nad nagraniami wideo i zdjęciami swojego dziecka. Należy pamiętać, że dane te pozostają w urządzeniu mobilnym i firma Philips nie ma do nich dostępu.

     

    • Ulepszanie naszych aplikacji i usług. Podczas ulepszania naszych aplikacji i usług w oparciu o dane dotyczące użytkowania aplikacji, przetwarzane przez nas dane obejmują identyfikatory urządzeń mobilnych, sesje i dane dotyczące użytkowania, system operacyjny, model, operatora, informacje o sieci i adresy IP oraz informacje o aplikacji, takie jak nazwa aplikacji, wersja, użytkowanie i zdarzenia, informacje o sesji i dane podłączonego urządzenia.

     

    Podstawa prawna przetwarzania danych

    Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych użytkownika jest następująca:

     

    • Tworzenie konta i zarządzanie nim. Przetwarzamy dane konta użytkownika na podstawie warunków aplikacji i w oparciu o wykonanie umowy. Przetwarzamy tylko takie dane, które są niezbędne do utworzenia, weryfikacji, uwierzytelnienia, umożliwienia użytkownikowi zostania Gościem lub Drugim administratorem oraz zarządzania kontem użytkownika na jego żądanie.

     

    • Łączenie elektronicznej niani z aplikacją. Polegamy na wykonaniu umowy w celu przetwarzania odpowiednich danych wymaganych do połączenia Monitora użytkownika z aplikacją i Kontem użytkownika, abyśmy mogli świadczyć użytkownikowi usługi opisane powyżej. Dostęp firmy Philips do danych na urządzeniu użytkownika (tj. Monitorze) opiera się na ścisłej konieczności ustanowienia bezpiecznego połączenia i świadczenia żądanych usług Monitora i aplikacji.

     

    • Tworzenie Profili dziecka. Ponieważ do aplikacji można podłączyć więcej niż jeden Monitor, musimy zidentyfikować każdy Monitor. Robimy to za pomocą danych z Profilu dziecka, które są powiązane z konkretnym Monitorem. Przetwarzanie tych danych odbywa się w oparciu o realizację umowy. Należy pamiętać, że podanie wieku, płci i zdjęcia profilowego dziecka jest opcjonalne. Jeśli użytkownik przekaże nam te informacje, będziemy opierać się na naszym uzasadnionym interesie, aby przechowywać dane dotyczące wieku i płci dziecka w naszym zapleczu, umożliwiając odzyskanie tych danych w przypadku odinstalowania i ponownej instalacji aplikacji na innym urządzeniu, oraz poprosimy o wyraźną zgodę na przechowywanie zdjęcia profilowego w naszym zapleczu i udostępnianie go Gościom.

     

    • Świadczenie usług aplikacji. Przetwarzamy dane osobowe użytkownika i jego dziecka w celu świadczenia usług i funkcji opisanych powyżej w oparciu o warunki korzystania z aplikacji i w oparciu o realizację umowy. Użytkownik ma kontrolę nad funkcjami, które chce włączyć lub wyłączyć w aplikacji i urządzeniu rodzica.

     

    • Ulepszanie naszych aplikacji i usług. Przetwarzamy dane osobowe w oparciu o nasze prawnie uzasadnione interesy. Nasze uzasadnione interesy obejmują ulepszanie naszych usług i opracowywanie nowych rozwiązań dla społeczeństwa i dla użytkownika w dziedzinie zdrowia osobistego. Zawsze sprawdzamy, czy nasze uzasadnione interesy nie przeważają nad prawami i interesami użytkownika w zakresie prywatności.

     

    Uprawnienia

    Gdy jest to wymagane do świadczenia naszych usług, aplikacja może poprosić użytkownika o zgodę na dostęp do pamięci urządzenia, czujników lub innych funkcji urządzenia mobilnego. Uprawnienia te obejmują:

     

    • Wi-Fi. Aplikacja wymaga uprawnień Wi-Fi, aby połączyć Monitor z aplikacją. W każdej chwili można zablokować to uprawnienie w ustawieniach swojego urządzenia mobilnego.

     

    • Mikrofon. Aplikacja wymaga pozwolenia na korzystanie z mikrofonu, aby umożliwić rozmowę z dzieckiem i nagrywanie niestandardowych kołysanek zgodnie z niniejszą Informacją.

     

    • Pliki. Aplikacja wymaga dostępu do plików urządzenia mobilnego w celu przechowywania konfiguracji językowych i innych plików używanych przez aplikację do działania (np. grafiki, plików multimedialnych lub innych dużych zasobów programu). Usunięcie aplikacji spowoduje usunięcie danych z urządzenia mobilnego.

     

    • Lokalizacja.  Aplikacja wymaga uprawnienia do lokalizacji, aby automatycznie wypełnić nazwę sieci Wi-Fi (identyfikator zestawu usług lub SSID) podczas konfiguracji Monitora za pomocą aplikacji  Aplikacja odczyta aktualnie używany identyfikator SSID z urządzenia mobilnego. Philips nie ma dostępu do lokalizacji geograficznej użytkownika.

     

    • Galeria zdjęć. Jeśli użytkownik doda zdjęcie do profilu swojego lub dziecka, aplikacja będzie wymagać pozwolenia na dostęp do galerii zdjęć urządzenia mobilnego.

     

    • Inne. W niektórych przypadkach system operacyjny użytkownika może żądać uprawnień, które są potrzebne urządzeniu mobilnemu ze względów technicznych, ale które nie są kontrolowane ani używane przez firmę Philips. Nie będziemy gromadzić żadnych danych związanych z takimi zezwoleniami, chyba że będzie to wymagane do świadczenia naszych usług zgodnie z niniejszą informacją.

    II. NIANIA ELEKTRONICZNA PHILIPS AVENT - WERSJA PREMIUM

     

    Poniższe sekcje dotyczą wyłącznie elektronicznej niani Philips Avent Premium.

     

    Jeśli użytkownik korzysta z tego urządzenia, ma możliwość włączenia dodatkowych funkcji podłączonych do Monitorów: SenseIQ, wykrywanie płaczu i tłumaczenie płaczu dostarczane przez Zoundream. W tej sekcji znajdują się szczegółowe informacje o tym, w jaki sposób przetwarzamy dane użytkownika i jego dziecka, jeśli użytkownik zdecyduje się aktywować te funkcje. Pozostałe informacje na temat przetwarzania danych osobowych użytkownika i jego dziecka znajdują się w sekcji I powyżej.

     

    SenseIQ

    SenseIQ to rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji oferowane użytkownikom elektronicznej niani Philips Avent Premium, które wykorzystuje śledzenie ruchu, aby informować o stanie snu dziecka, sesjach snu i wzorcach oddychania.

     

    Dlaczego przetwarzamy dane użytkownika

    W zależności od tego, czy użytkownik zdecyduje się włączyć tę funkcję, przetwarzamy dane dziecka w następujących celach:

     

    • Zapewnienie funkcji SenseIQ i śledzenie snu dziecka. Przetwarzamy dane dziecka w celu zapewnienia użytkownikowi funkcji SenseIQ, w tym wysyłania powiadomień push i/lub wiadomości w aplikacji (np. alert Dziecko aktywne/wybudzone, alert o braku sygnału) oraz zarządzania ustawieniami funkcji (np. włączania lub wyłączania funkcji SenseIQ i/lub jej powiadomień).

     

    • Wyświetlanie pulpitu nawigacyjnego SenseIQ. Używamy danych dziecka, aby umożliwić łatwe przeglądanie sesji snu dziecka. Po włączeniu funkcji SenseIQ automatycznie włączony zostanie pulpit nawigacyjny z dziennymi i tygodniowymi sesjami snu dziecka z ostatnich 30 dni.

     

    Jakie dane przetwarzamy 

    Kategorie przetwarzanych przez nas danych osobowych obejmują:

     

    • Zapewnienie funkcji SenseIQ i śledzenie snu dziecka. Podczas udostępniania tej funkcji przetwarzane przez nas dane obejmują:

     

    - Obraz wideo dziecka. Po włączeniu funkcji SenseIQ firma Philips będzie przetwarzać obraz wideo dziecka zarejestrowany przez kamerę w Monitorze. Należy pamiętać, że firma Philips nie będzie przechowywać obrazu wideo dziecka.

     

    - Dane sesji snu. Algorytm SenseIQ przeanalizuje obraz wideo dziecka, aby rozpoznać i śledzić sesje snu dziecka (np. czas rozpoczęcia i zakończenia sesji snu, czas trwania snu, bieżący etap snu, czas trwania bieżącego etapu snu, czas trwania każdego etapu snu w bieżącej sesji snu, czas trwania „bez sygnału” i „poza łóżkiem”). Dane te są generowane przez algorytm SenseIQ w urządzeniu dla dziecka i przesyłane w czasie rzeczywistym do aplikacji i urządzenia rodzica.

     

    - Dane o statusie SenseIQ. Algorytm SenseIQ analizuje również obraz wideo dziecka w celu wykrycia jego obecności i ruchów (np. poruszania się, oddychania, braku sygnału, przebywania poza łóżeczkiem) oraz aktualnego tempa oddechu dziecka. Dane te są generowane przez algorytm SenseIQ w urządzeniu dla dziecka i przesyłane w czasie rzeczywistym do aplikacji i urządzenia rodzica.

     

    • Wyświetlanie pulpitu nawigacyjnego SenseIQ. Podczas wyświetlania pulpitu nawigacyjnego z dzienną i tygodniową historią snu dziecka przetwarzane przez nas dane obejmują:

     

    - Dane sesji snu (zgodnie z powyższą definicją).

    - Ręczne dane sesji snu. W aplikacji można ręcznie wprowadzić godzinę rozpoczęcia i zakończenia sesji snu dziecka. Philips przetwarza te dane, aby wyświetlić je na pulpicie nawigacyjnym SenseIQ.

    - Dane o statusie SenseIQ (zgodnie z powyższą definicją).

     

    Należy pamiętać, że firma Philips przechowuje wyżej wymienione dane wyłącznie w celu umożliwienia wyświetlenia pulpitu nawigacyjnego SenseIQ przez okres maksymalnie 30 dni.

     

    Podstawa prawna przetwarzania danych

    Podstawy prawne, na których opieramy się, przetwarzając dane dziecka w kontekście funkcji SenseIQ, są następujące:

     

    • Zapewnienie funkcji SenseIQ i śledzenie snu dziecka. Ponieważ funkcja SenseIQ wyciąga wnioski na temat wzorców oddychania i snu dziecka, które mogą mieć charakter wrażliwy, polegamy na wyraźnej zgodzie użytkownika na aktywację tej funkcji i zezwolenie firmie Philips na przetwarzanie tych danych. Użytkownik może wycofać tę zgodę i wyłączyć SenseIQ w dowolnym momencie.

     

    • Wyświetlanie pulpitu nawigacyjnego SenseIQ. Ponieważ pulpit nawigacyjny SenseIQ wymaga od firmy Philips przetwarzania i przechowywania wzorców oddychania i snu dziecka, które mogą mieć charakter wrażliwy, polegamy na wyraźnej zgodzie użytkownika na aktywację tej funkcji i zezwolenie firmie Philips na przetwarzanie tych danych. Użytkownik może wycofać tę zgodę i wyłączyć SenseIQ w dowolnym momencie.

     

    Wykrywanie płaczu

     

    Funkcja Wykrywania płaczu to zintegrowane z Monitorem (urządzeniem dla dziecka) oprogramowanie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które analizuje strumienie audio odbierane przez urządzenie dla dziecka i identyfikuje w czasie rzeczywistym, czy zawierają one dźwięk płaczu niemowlęcia. W przypadku wykrycia płaczu użytkownik zostanie powiadomiony w aplikacji. Funkcję Wykrywania płaczu można włączyć lub wyłączyć w aplikacji w dowolnym momencie.

     

    Dlaczego przetwarzamy dane użytkownika

    W zależności od tego, czy użytkownik zdecyduje się włączyć funkcję Wykrywania płaczu, przetwarzamy jego dane w następujących celach:

     

    • Zapewnienie funkcji Wykrywania płaczu i identyfikowanie, czy dziecko płacze, czy nie. Po włączeniu funkcji Wykrywania płaczu firma Philips będzie przetwarzać fragmenty dźwięku przechwycone przez Monitor (urządzenie dla dziecka) w celu udostępnienia tej funkcji, w tym wysyłania powiadomień push i/lub wiadomości w aplikacji oraz zarządzania ustawieniami funkcji (np. włączania lub wyłączania funkcji Wykrywania płaczu). Przetwarzanie odbywa się lokalnie w urządzeniu dla dziecka, a firma Philips nie przechowuje fragmentów dźwięku.

     

    • Wyświetlanie wyników wykrywania płaczu w aplikacji w czasie rzeczywistym. Po włączeniu funkcji Wykrywania płaczu będziemy wyświetlać wyniki wykrywania płaczu odebrane przez urządzenie dla dziecka, aby powiadomić użytkownika w czasie rzeczywistym w aplikacji w przypadku wykrycia płaczu dziecka, aby pomóc w śledzeniu płaczu dziecka.

     

    • Wyświetlanie wyników wykrywania płaczu w sekcji Powiadomienia aplikacji. Używamy wyników wykrywania płaczu, aby umożliwić łatwe przeglądanie płaczu dziecka przez okres do 30 dni w aplikacji.

     

    Jakie dane przetwarzamy

    Kategorie przetwarzanych przez nas danych osobowych obejmują:

     

    • Zapewnienie funkcji Wykrywania płaczu i identyfikowanie, czy dziecko płacze, czy nie. Na podstawie lokalnej analizy strumieni audio dziecka monitor może określić, czy takie strumienie audio zawierają płacz dziecka, czy nie. Całe przetwarzanie w tym celu odbywa się lokalnie w samym urządzeniu.

     

    • Wyświetlanie wyników wykrywania płaczu w aplikacji w czasie rzeczywistym. Algorytm wykrywania płaczu analizuje strumienie audio odbierane przez urządzenie i identyfikuje, czy zawierają one dźwięk płaczu niemowlęcia. Wyniki wykrywania płaczu mogą obejmować wykryty płacz, datę i znacznik czasu. Dane te są generowane przez algorytm wykrywania płaczu w urządzeniu i przesyłane w czasie rzeczywistym do aplikacji.

     

    • Wyświetlanie wyników Wykrywania płaczu w sekcji Powiadomienia aplikacji. Wyniki wykrywania płaczu (zgodnie z definicją powyżej). Należy pamiętać, że Philips przechowuje te dane na serwerze backend tylko w celu umożliwienia wyświetlania wyników wykrywania płaczu przez maksymalny okres 30 dni.

     

    Podstawa prawna przetwarzania danych

    Podstawy prawne, na których opieramy się przy przetwarzaniu danych użytkownika i dziecka, są następujące:

     

    • Zapewnienie funkcji Wykrywania płaczu i identyfikowanie, czy dziecko płacze, czy nie. Philips nie uzyskuje dostępu, nie wykorzystuje ani nie przechowuje danych osobowych w celu zapewnienia funkcji Wykrywania płaczu i określenia, czy dziecko płacze, czy nie. Całe przetwarzanie związane z udostępnianiem tej funkcji odbywa się lokalnie w urządzeniu dla dziecka. W związku z tym nie musimy opierać się na podstawie prawnej przetwarzania danych osobowych związanych z tym celem.

     

    • Wyświetlanie wyników wykrywania płaczu w aplikacji w czasie rzeczywistym. Przetwarzamy dane osobowe użytkownika w celu świadczenia tej usługi na podstawie naszych warunków. Użytkownik ma kontrolę nad włączaniem/wyłączaniem tej funkcji. Aktywnie włączając tę funkcję, użytkownik prosi firmę Philips o przetwarzanie i wyświetlanie wyników wykrywania płaczu w czasie rzeczywistym.

     

    • Wyświetlanie wyników wykrywania płaczu w sekcji Powiadomienia aplikacji. Funkcja Wykrywania płaczu jest opcjonalna (można ją włączyć/wyłączyć w dowolnym momencie). Jeśli użytkownik zdecyduje się włączyć tę funkcję, będziemy polegać na naszym uzasadnionym interesie w przechowywaniu wyników wykrywania płaczu, umożliwiając w ten sposób śledzenie płaczu dziecka przez okres do 30 dni w aplikacji. Zawsze sprawdzamy, czy nasze uzasadnione interesy nie przeważają nad prawami i interesami użytkownika w zakresie prywatności.

     

    Cry translation obsługiwane przez Zoundream

     

    Cry translation to funkcja wykorzystująca sztuczną inteligencję oferowaną przez firmę zewnętrzną Zoundream AG („Zoundream”). Jeśli użytkownik zdecyduje się aktywować tę usługę, zostanie przekierowany na platformę Zoundream i będzie zobowiązany do podania niektórych danych osobowych bezpośrednio im w celu utworzenia konta / zalogowania się na istniejące konto w Zoundream i aktywowania subskrypcji ich usługi. Zoundream działa jako niezależny administrator w zakresie przetwarzania danych użytkownika i jego dziecka. Więcej informacji na temat przetwarzania danych użytkownika i jego dziecka można znaleźć w ich Informacji o ochronie prywatności-EU Informacji o ochronie prywatności-US.

     

    Należy pamiętać, że aktywacja tej funkcji oznacza polecenie firmie Philips połączenia Monitora z usługą w chmurze Zoundream, aby umożliwić udostępnianie danych dźwiękowych dziecka firmie Zoundream. Użytkownik wyraża również zgodę na przetwarzanie przez firmę Philips wyników funkcji tłumaczenia Cry translation dziecka w celu wyświetlenia ich w aplikacji.

     

    Philips działa jako niezależny administrator danych w odniesieniu do wszelkich danych osobowych, które przekazuje do Zoundream na żądanie użytkownika, oraz w odniesieniu do wszelkich danych, które otrzymuje od Zoundream w celu umożliwienia i realizacji usługi Cry translation.

     

    Dlaczego przetwarzamy dane użytkownika

    W zależności od tego, czy użytkownik zdecyduje się aktywować usługę Cry translation, przetwarzamy jego dane osobowe w następujących celach:

     

    • Aktywacja i dezaktywacja usługi Cry translation obsługiwanej przez Zoundream. Gdy użytkownik zdecyduje się aktywować usługę Cry translation w aplikacji, przetwarzamy jego dane w celu uwierzytelnienia i zweryfikowania, czy użytkownik kwalifikuje się do korzystania z usługi Cry translation, a także w celu umożliwienia bezpiecznego połączenia urządzenia dla dziecka z usługą w chmurze firmy Zoundream. W tym celu możemy wymieniać się niektórymi danymi z Zoundream. Należy pamiętać, że przetwarzanie to będzie miało miejsce niezależnie od rodzaju posiadanej subskrypcji Zoundream (bezpłatny okres próbny lub płatna subskrypcja).

     

    • Wykonywanie usługi Cry translation obsługiwanej przez Zoundream. Po włączeniu usługi i uzyskaniu aktywnego statusu subskrypcji urządzenie będzie lokalnie przetwarzać dane audio w celu wykrycia płaczu dziecka (funkcja Wykrywania płaczu (patrz wyżej)), a w przypadku wykrycia płaczu urządzenie wyśle dane dźwiękowe płaczu do usługi chmurowej Zoundream. Zoundream przetwarza dane i dostarcza wyniki Cry translation (głodny/śpiący/niewygodny/poirytowany/potrzebujący beknąć) do wyświetlenia w urządzeniu rodzica i aplikacji.

     

    • Wyświetlanie wyników Cry translation w sekcji Powiadomienia aplikacji. Przetwarzamy wyniki usługi Cry translation, aby umożliwić ich wyświetlanie przez okres do 30 dni w sekcji powiadomień w aplikacji.

     

    Jakie dane przetwarzamy  

    Kategorie przetwarzanych przez nas danych osobowych obejmują:

     

    • Aktywacja i dezaktywacja usługi Cry translation obsługiwanej przez Zoundream. Podczas włączania lub wyłączania tej funkcji musimy uwierzytelnić i zweryfikować subskrypcję usługi Zoundream oraz bezpiecznie połączyć urządzenie z usługą chmurową Zoundream. W tym celu będziemy przekazywać informacje związane z Monitorem (identyfikator elektronicznej niani i nazwa przypisana przez użytkownika do urządzenia dla dziecka) do Zoundream i otrzymywać Token subskrypcji (zawierający informacje o dacie rozpoczęcia subskrypcji w Zoundream, dacie wygaśnięcia subskrypcji w Zoundream i rodzaju subskrypcji w Zoundream), Status subskrypcji (aktywna; nieaktywna; anulowana; czas trwania).

     

    • Wykonywanie usługi Cry translation obsługiwanej przez Zoundream. Przetwarzamy dane użytkownika, aby umożliwić firmie Zoundream realizację usługi Cry translation. Dane wysyłane przez urządzenie dla dziecka do usługi chmury Zoundream obejmują dane dźwiękowe płaczu (np. fragmenty dźwięku, datę, znacznik czasu) i Token subskrypcji (zgodnie z definicją powyżej). Aby wyświetlić wyniki w aplikacji, otrzymujemy wyniki Cry translation (głodny/śpiący/niewygodny/poirytowany/potrzebujący beknąć) i status subskrypcji (w przypadku zakończenia) od Zoundream.

     

    • Wyświetlanie wyników Cry translation w sekcji Powiadomienia aplikacji. Przetwarzamy wyniki funkcji Cry translation, czas, datę i imię dziecka udostępnione przez użytkownika, aby umożliwić mu łatwy wgląd w płacz dziecka i powód, dla którego dziecko płakało. Aktywując usługę Cry translation oferowaną przez Zoundream, należy pamiętać, że dane z ostatnich 30 dni będą automatycznie wyświetlane w aplikacji.

     

    Podstawa prawna przetwarzania danych

    Podstawy prawne, na których opieramy się przy przetwarzaniu danych użytkownika i dziecka, są następujące:

     

    • Aktywacja i dezaktywacja usługi Cry translation obsługiwanej przez Zoundream. Użytkownik ma możliwość aktywacji i dezaktywacji subskrypcji usługi Cry translation na platformie Zoundream w dowolnym momencie. Jeśli użytkownik zdecyduje się włączyć usługę oferowaną przez Zoundream, jednoznacznie prosi nas o bezpieczne podłączenie Monitora (urządzenia dla dziecka) do usługi chmurowej Zoundream, a my polegamy na naszych uzasadnionych interesach, aby przetwarzać dane użytkownika w tym celu. Zawsze sprawdzamy, czy nasze uzasadnione interesy nie przeważają nad podstawowymi prawami i wolnościami użytkownika.

     

    • Wykonywanie usługi Cry translation obsługiwanej przez Zoundream. Jeśli użytkownik zdecyduje się włączyć usługę oferowaną przez Zoundream, jednoznacznie prosi nas o wyświetlanie wyników usługi Cry translation w ramach usługi oferowanej przez Zoundream i oczekuje, że takie wyniki będą wyświetlane w aplikacji i urządzeniu rodzica. Przetwarzanie wyników usługi Cry translation w tym celu opiera się na naszym prawnie uzasadnionym interesie. Zawsze sprawdzamy, czy nasze uzasadnione interesy nie przeważają nad podstawowymi prawami i wolnościami użytkownika. Należy pamiętać, że dane dźwiękowe płaczu (np. fragmenty dźwięku, data i znacznik czasu) są przesyłane do Zoundream bezpośrednio z urządzenia dla dziecka bez żadnego przetwarzania przez firmę Philips w celu samodzielnego przetłumaczenia płaczu przez Zoundream.

     

    • Wyświetlanie wyników Cry translation w sekcji Powiadomienia aplikacji. Po włączeniu usługi Cry translation użytkownik wyraża również zgodę na przetwarzanie wyników usługi Cry translation w celu wyświetlania ich w sekcji powiadomień aplikacji przez okres do 30 dni.

    You are about to visit a Philips global content page

    Continue

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.