1
Support

Dostawa

Czas dostawy

Kiedy moje zamówienie zostanie dostarczone?
Przesyłki na terenie Polski dostarczamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych. Jeśli zamówisz wiele produktów, mogą zostać wysłane w osobnych paczkach.

Czy ta informacja była pomocna?

Śledzenie przesyłki

Jak mogę śledzić dostawę mojego zamówienia?

Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz od nas numer listu przewozowego na swój adres e-mail. Za pomocą tego numeru, możesz śledzić swoją przesyłkę. Pamiętaj, że możesz otrzymać kilka numerów śledzenia, jeśli Twoje zamówienie wysłane jest w kilku paczkach. 

 

Jeśli nie możesz odebrać przesyłki w planowanym terminie doręczenia, Twoje zamówienie może zostać doręczone do pobliskiego punktu odbioru DPD. Zawsze otrzymasz e-mail lub SMS od DPD w dniu dostawy z dodatkowymi informacjami.

Czy ta informacja była pomocna?

Otrzymałem tylko część mojego zamówienia, dlaczego?
Jeśli Twoje zamówienie składa się z kilku produktów, może zostać dostarczone w osobnych paczkach. Prosimy o sprawdzenie potwierdzenie wysyłki, powinno ono zawierać informację dotyczące śledzenia wszystkich paczek. Ewentualnie możesz odczekać 2-3 dni, aby upewnić się, że każda z paczek dotrze do Ciebie. Jeśli po tym czasie brakuje części z zamówionych przez Ciebie produktów, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta tutaj.

Czy ta informacja była pomocna?

Opcje dostawy

Jakie są dostępne opcje wysyłki?
Obecnie oferujemy tylko jedną metodę dostawy. Twój produkt zostanie wysłany za pomocą firmy kurierskiej (DPD).

Czy ta informacja była pomocna?

Czy oferujecie wysyłkę zamówień za granicę?
Przesyłki dostarczamy jedynie na terenie Polski. Dostawa poza Polskę jest niestety niemożliwa.

Czy ta informacja była pomocna?

Jakie są koszty wysyłki?
Wszystkie zamówienia są wysyłane z darmową dostawą.

Czy ta informacja była pomocna?