Wsparcie Philips
Golenie i pielęgnacja dla mężczyzn . Pielęgnacja dla kobiet . Szczoteczki do zębów Sonicare i irygatory AirFloss
Uwaga: Urządzenie tylko do użytku domowego. Philips (dalej „Gwarant”) zapewnia kupującego co do jakości rzeczy sprzedanej i oferuje gwarancję ważną przez określony okres czasu. Gwarant oświadcza, iż w przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową, kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Gwaranta zaś gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji. I liczy się od daty wydania kupującemu produktu objętego gwarancją. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przypadku wad lub uszkodzeń sprzętu ujawnionych w okresie gwarancji Gwarant bezpłatnie naprawi lub wymieni produkt na nowy w możliwie najkrótszym terminie. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem urządzenia, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji (np. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw,przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp.). Zalecamy przechowywanie kompletnego, oryginalnego opakowania w celu zabezpieczenia produktu przed czynnikami zewnętrznymi w trakcie procesu obsługi serwisowej.
Poniższe zestawienie określa okres obowiązywania gwarancji dla poszczególnych kategorii urządzeń Pielęgnacja ciała
Golenie i pielęgnacja dla mężczyzn | 24 miesiące |
Pielęgnacja dla kobiet | 24 miesiące |
Szczoteczki do zębów Sonicare i irygatory AirFloss | 24 miesiące |
Główki do szczoteczek i głowice do golarek | Brak gwarancji |
Akcesoria do pielęgnacji ciała | Brak gwarancji |
*Dla szczoteczek sonicznych Philips Sonicare Power Up i Sonicare Philips One okres gwarancyjny może być inny (szczegóły w instrukcji obsługi) Niniejsza gwarancja stanowi uzupełnienie ustawowych praw gwarancyjnych. Na niektóre produkty można uzyskac dodatkowa gwarancję • Aby skorzystać z rozszerzonej gwarancji firmy Philips należy zarejstrować zakupiony produkt na koncie MyPhilips w ciągu określonego czasu od daty zakupu.
• Po zarejestrowaniu produktu wysłana zostanie wiadomość email z potwierdzeniem i szczegółami przedłużonej gwarancji.
• Paragon i email potwierdzający należy zachować lub załączyć do rejestracji, jako dowód przedłużonej gwarancji.
Okres gwarancji liczy się od daty nabycia sprzętu i obowiązuje przez okres określony dla danej kategorii urządzeń. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem urządzenia, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania.
Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji (np. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw,przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp.)
Niniejsza gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek szkód pośrednich czy wynikowych, w tym, lecz nie wyłącznie utraty danych lub zysków. Gwarancja może być zastosowana z pewnymi wyjątkami. Gwarancja nie obowiązuje:
Philips nie gwarantuje nieprzerwanego i pozbawionego błędów działania produktów, w tym między innymi interoperacyjności ze wszystkimi aktualnymi i / lub przyszłymi wersjami oprogramowania lub elementami konstrukcyjnymi.
• jeśli dowód zakupu został zmieniony lub stał się nieczytelny;
• jeśli numer modelu lub numer seryjny na produkcie został zmieniony, usunięty lub stał się nieczytelny;
• jeśli produkt został zakupiony jako wadliwy/uszkodzony
• jeśli naprawy lub modyfikacje produktu zostały wykonane przez nieautoryzowane punkty serwisowe lub osoby;
• jeśli wada jest wynikiem nadmiernego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem;
• jeśli wada jest spowodowana nadużyciem produktu;
• jeśli wada jest spowodowana warunkami środowiskowymi niezgodnymi z intrukcją obsługi;
• Jeśli usterka spowodowana jest podłączeniem urządzeń peryferyjnych, dodatkowego sprzętu lub akcesoriów (w tym oprogramowania) innych niż zalecane w instrukcji obsługi;
• jeśli urządzenie zostało uszkodzone, w tym między innymi przez zwierzęta, uderzenie pioruna, nieprawidłowe napięcie, pożar, klęskę żywiołową, transport lub wodę (chyba że instrukcja obsługi wyraźnie stwierdza, że produkt może być wypłukany);
• jeśli wada jest wynikiem normalnego zużycia lub wymaga regularnej wymiany zużywalnych części (np. wkładów filtracyjnych, końcówek do czyszczenia czy elementów tnących).
• jeśli produkt nie działa prawidłowo, ponieważ nie został pierwotnie zaprojektowany, wyprodukowany lub zatwierdzony do użytku w kraju, w którym jest używany, co może mieć miejsce w przypadku importu produktu;
• jeśli produkt nie działa prawidłowo z powodu problemów z dostępem lub połączeniem z dostawcami usług, takich jak przerwy w sieciach (telewizja kablowa, satelita, internet), awarie linii abonenckiej, awarie sieci lokalnej (okablowanie, serwer, linia użytkownika) oraz awarie w sieci transmisyjnej (zakłócenia, szyfrowanie lub słaba jakość sieci);
• jeśli produkt jest wadliwy z powodu zużycia jego cześci, które ze względu na swój charakter podlegają eksploatacji
Rozwiązywanie problemów i naprawa
Znajdź części i akcesoria