Wsparcie Philips
Golenie i pielęgnacja dla mężczyzn . Pielęgnacja dla kobiet . Szczoteczki do zębów Sonicare i irygatory AirFloss
Uwaga: Urządzenie tylko do użytku domowego. Philips (dalej „Gwarant”) zapewnia kupującego co do jakości rzeczy sprzedanej i oferuje gwarancję ważną przez określony okres czasu. Gwarant oświadcza, iż w przypadku braku zgodności rzeczy sprzedanej z umową, kupującemu z mocy prawa przysługują środki ochrony prawnej ze strony i na koszt Gwaranta zaś gwarancja nie ma wpływu na te środki ochrony prawnej. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji. I liczy się od daty wydania kupującemu produktu objętego gwarancją. Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności rzeczy sprzedanej z umową. W przypadku wad lub uszkodzeń sprzętu ujawnionych w okresie gwarancji Gwarant bezpłatnie naprawi lub wymieni produkt na nowy w możliwie najkrótszym terminie. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem urządzenia, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania. Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji (np. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw,przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp.). Zalecamy przechowywanie kompletnego, oryginalnego opakowania w celu zabezpieczenia produktu przed czynnikami zewnętrznymi w trakcie procesu obsługi serwisowej.
Poniższe zestawienie określa okres obowiązywania gwarancji dla poszczególnych kategorii urządzeń Pielęgnacja ciała
Golenie i pielęgnacja dla mężczyzn | 24 miesiące |
Pielęgnacja dla kobiet | 24 miesiące |
Szczoteczki do zębów Sonicare i irygatory AirFloss | 24 miesiące |
Główki do szczoteczek i głowice do golarek | Brak gwarancji |
Akcesoria do pielęgnacji ciała | Brak gwarancji |
*Dla szczoteczek sonicznych Philips Sonicare Power Up i Sonicare Philips One okres gwarancyjny może być inny (szczegóły w instrukcji obsługi) Niniejsza gwarancja stanowi uzupełnienie ustawowych praw gwarancyjnych. Na niektóre produkty można uzyskac dodatkowa gwarancję • Aby skorzystać z rozszerzonej gwarancji firmy Philips należy zarejstrować zakupiony produkt na koncie MyPhilips w ciągu określonego czasu od daty zakupu.
• Po zarejestrowaniu produktu wysłana zostanie wiadomość email z potwierdzeniem i szczegółami przedłużonej gwarancji.
• Paragon i email potwierdzający należy zachować lub załączyć do rejestracji, jako dowód przedłużonej gwarancji.
Okres gwarancji liczy się od daty nabycia sprzętu i obowiązuje przez okres określony dla danej kategorii urządzeń. Warunkiem skorzystania z uprawnień gwarancji jest przedstawienie czytelnego i prawidłowo wypełnionego dowodu zakupu w czasie obowiązywania gwarancji. Naprawami gwarancyjnymi nie są objęte czynności związane z konserwacją i czyszczeniem urządzenia, opisane w Instrukcji Obsługi oraz części i akcesoria ulegające zużyciu podczas normalnego użytkowania. Rozszerzona gwarancja: Niektóre produkty do pielęgnacji ciala firmy Philips są objęte uznaniową przedłużoną gwarancją. Oprócz okresu gwarancji podanego na dole tej strony, możesz kwalifikować się do bezpłatnej przedłużonej gwarancji, jeśli zarejestrujesz swój produkt na koncie Mój Philips w ciągu 90 dni od zakupu. Zaloguj się na swoje konto Mój Philips i postępuj zgodnie z instrukcjami rejestracji produktu w ciągu 90 dni od daty zakupu, aby dowiedzieć się, czy Twój produkt kwalifikuje się.
Gwarancja nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń sprzętu oraz wad i uszkodzeń wynikłych na skutek: niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, przechowywania i konserwacji (np. osadzenia się kamienia); niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją instalacji; ingerencji nieautoryzowanego serwisu, samowolnych napraw,przeróbek i zmian konstrukcyjnych; użycia niewłaściwych materiałów eksploatacyjnych; uszkodzeń powstałych z przyczyn natury zewnętrznej (zjawisk atmosferycznych, przepięcia w sieci energetycznej, niewłaściwego zasilania itp.)
Niniejsza gwarancja nie obejmuje jakichkolwiek szkód pośrednich czy wynikowych, w tym, lecz nie wyłącznie utraty danych lub zysków. Gwarancja może być zastosowana z pewnymi wyjątkami. Gwarancja nie obowiązuje:
Philips nie gwarantuje nieprzerwanego i pozbawionego błędów działania produktów, w tym między innymi interoperacyjności ze wszystkimi aktualnymi i / lub przyszłymi wersjami oprogramowania lub elementami konstrukcyjnymi.
• jeśli dowód zakupu został zmieniony lub stał się nieczytelny;
• jeśli numer modelu lub numer seryjny na produkcie został zmieniony, usunięty lub stał się nieczytelny;
• jeśli produkt został zakupiony jako wadliwy/uszkodzony
• jeśli naprawy lub modyfikacje produktu zostały wykonane przez nieautoryzowane punkty serwisowe lub osoby;
• jeśli wada jest wynikiem nadmiernego użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem;
• jeśli wada jest spowodowana nadużyciem produktu;
• jeśli wada jest spowodowana warunkami środowiskowymi niezgodnymi z intrukcją obsługi;
• Jeśli usterka spowodowana jest podłączeniem urządzeń peryferyjnych, dodatkowego sprzętu lub akcesoriów (w tym oprogramowania) innych niż zalecane w instrukcji obsługi;
• jeśli urządzenie zostało uszkodzone, w tym między innymi przez zwierzęta, uderzenie pioruna, nieprawidłowe napięcie, pożar, klęskę żywiołową, transport lub wodę (chyba że instrukcja obsługi wyraźnie stwierdza, że produkt może być wypłukany);
• jeśli wada jest wynikiem normalnego zużycia lub wymaga regularnej wymiany zużywalnych części (np. wkładów filtracyjnych, końcówek do czyszczenia czy elementów tnących).
• jeśli produkt nie działa prawidłowo, ponieważ nie został pierwotnie zaprojektowany, wyprodukowany lub zatwierdzony do użytku w kraju, w którym jest używany, co może mieć miejsce w przypadku importu produktu;
• jeśli produkt nie działa prawidłowo z powodu problemów z dostępem lub połączeniem z dostawcami usług, takich jak przerwy w sieciach (telewizja kablowa, satelita, internet), awarie linii abonenckiej, awarie sieci lokalnej (okablowanie, serwer, linia użytkownika) oraz awarie w sieci transmisyjnej (zakłócenia, szyfrowanie lub słaba jakość sieci);
• jeśli produkt jest wadliwy z powodu zużycia jego cześci, które ze względu na swój charakter podlegają eksploatacji
Rozwiązywanie problemów i naprawa
Znajdź części i akcesoria