• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Zamówienie

    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Jeśli nie otrzymasz jej w ciągu 48 godzin, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny możesz nie otrzymać potwierdzenia wysyłki. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Twoje zamówienie jest jednak przetwarzane prawidłowo i zostanie dostarczone w oczekiwanym czasie dostawy.
    Uwaga
    Czas dostawy jest obecnie dłuższy niż standardowo ze względu na dużą ilość zamówień. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej dostarczyć zamówienie. Po wysłaniu zamówienia zostanie wysłana wiadomość e-mail.
    Uwaga
    Obecnie zmagamy się z dużą liczbą połączeń. Oczekiwanie na linii może się wydłużyć. Rozważ możliwość wykonania połączenia o innej godzinie. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
    Uwaga
    Czas przetwarzania zwrotu jest obecnie dłuższy niż zwykle ze względu na zapracowany okres. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej przetwarzać wnioski. Po zakończeniu zostanie wysłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację zakup produktów na naszej stronie internetowej będzie chwilowo niemożliwy.Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. W międzyczasie możesz nadal kupować nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Ze względu na planowaną konserwację możesz otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z opóźnieniem. Nie ma to wpływu na przetwarzanie i dostawę zamówienia. Jeśli w ciągu 48 godzin nie otrzymasz potwierdzenia zamówienia, skontaktuj się z nami.
    Uwaga
    Ze względu na konserwację dodawanie produktów do koszyka jest tymczasowo niemożliwe. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem. Mamy nadzieję, że odwiedzisz naszą stronę kiedy indziej.
    Uwaga
    Ze względu na problem techniczny płatność za produkty za pośrednictwem [PAYMENT_METHOD] na naszej stronie internetowej może być chwilowo niemożliwa. Staramy się jak najszybciej rozwiązać ten problem i przepraszamy za wszelkie niedogodności. Możesz zapłacić, korzystając z innej metody, lub kupić nasze produkty u innych sprzedawców detalicznych.
    Uwaga
    Niektórzy nasi klienci mogli otrzymać błędne e-maile dotyczące dostarczania przesyłek. Jest to spowodowane problemami technicznymi. Żadna akcja z Twojej strony nie jest wymagana. Przepraszamy za niedogodności.
    Uwaga
    Jeśli szukasz informacji na temat notatki dotyczącej bezpieczeństwa określonych produktów Philips Respironics Sleep and Respiratory Care, odwiedź stronę: www.philips.com/src-update

    Składanie zamówienia

    Jak mogę zamówić produkt?

    Postępuj zgodnie z poniższymi krokami, aby złożyć zamówienie:

     

    1. Umieść produkt w koszyku poprzez kliknięcie pomarańczowego przycisku "Dodaj do koszyka".

    2. Jeśli jesteś już zalogowany, możesz natychmiast kontynuować swoje zamówienie. Niezalogowany? Teraz możesz zalogować się na konto Philips Sklep Online, utworzyć nowe konto lub kontynuować zakup jako gość .

    3. Zamówienie zostanie wysłane za pomocą kuriera DPD na wskazany przez Ciebie adres. 

    4. Wybierz jedną z metod płatności i opłać swoje zamówienie. 

    5. Otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia drogą mailową. 

    6. Kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane, poinformujemy Cię o tym poprzez email, w którym również znajdziesz numer śledzenia swojej przesyłki. 

     

    Powiązane pytania:

    Czy ta informacja była pomocna?

    Zmiana lub anulacja zamówienia

    Jak mogę anulować zamówienie?

    W celu dostarczenia zamówienia tak szybko jak to możliwe, wszystkie zamówienia są natychmiast przetwarzane automatycznie. W związku z tym nie ma możliwości anulacji lub dokonania zmian w zamówieniu lub dostawie. 

     

    Możesz dokonać odmowy przyjęcia zamówienia od kuriera lub odesłać je do nas bezpłatnie. Jeśli zdecydujesz się na zwrot swojego zamówienia, prosimy zapoznaj się z poniższym artykułem. 

     

    Powiązane pytania:

    Jak mogę zwrócić produkt?

    Czy ta informacja była pomocna?

    Jak mogę zmienić adres dostawy?
    Zmiana adresu dostawy po złożeniu zamówienia nie zawsze jest możliwa. Radzimy poczekać na swój numer śledzenia(który otrzymasz od nas), gdy produkt zostanie wysłany. Możesz następnie skontaktować się bezpośrednio z DPD i sprawdzić, czy zmiana adresu dostawy jest możliwa. Możesz zostać poproszony o utworzenie konta w DPD. Pamiętaj, że zespół obsługi klienta Philips nie będzie mógł pomóc Ci w zmianie adresu dostawy.

    Czy ta informacja była pomocna?

    Status zamówienia

    Jak mogę śledzić status mojego zamówienia?

    Możesz łatwo śledzić status swojego zamówienia klikając w ten link. Wpisz swój numer zamówienia oraz adres e-mail, a następnie kliknij "wyszukaj zamówienie".

     

    Powiązane pytania:

    Czy ta informacja była pomocna?

    Stan magazynowy

    Czy mój produkt jest w magazynie?
    Przy produktach znajdujących się w magazynie widnieje pomarańczowy przycisk "Dodaj do koszyka". Produkty, które są niedostępne, widnieją z czerwoną etykietą "Oczekiwanie na dostawę" i nie mogą zostać dodane do koszyka. Nie jest możliwe zamówienie produktu, który jest niedostępny.

    Czy ta informacja była pomocna?

       

    Wsparcie dla sklepu online Philips

     

    Aby uzyskać pomoc dotyczącą zakupów w sklepie online Philips, wybierz jedną z poniższych kategorii:

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Informacje

    Informacje kontaktowe

    Połączenie telefoniczne oraz chat online dostępne od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00

    Z wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy 

    *połaczenia z tel. komórkowych zgodnie z taryfą operatora

    Płatność

    Obsługujemy następujące metody płatności:

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.