Konsumenckie
Produkty
Odkurzacz myjący

Odkurzacz myjący

Odkurza, myje i suszy, Technologia Triple-Acceleration, Oszczędza czas i zużycie wody, Do wszystkich twardych podłóg FC7088/01

Rozwiązywanie problemów

Odkurzacz Philips AquaTrio Pro pozostawia na podłodze ślady wody

Może być kilka przyczyn tego, że urządzenie pozostawia na podłodze ślady wody. Sprawdź z urządzeniem wszystkie możliwe przyczyny.

Wszystkie możliwe przyczyny:

Urządzenie było poruszane na boki

Poruszaj urządzeniem tylko do przodu i do tyłu.

Przesunięto włączone urządzenie przez próg

Szczotki mopujące zawsze powinny mieć kontakt z podłogą. Aby uniknąć powstawania śladów wody na podłodze i rozpryskiwania się wody z nasadki mopującej, wyłącz urządzenie, zanim przeciągniesz je przez próg.

Urządzenie zostało podniesione z podłogi natychmiast po wyłączeniu

Po wyłączeniu urządzenia przesuń je kilkakrotnie do przodu i do tyłu, aby usunąć płyn znajdujący się między dwiema szczotkami mopującymi. Jeśli wyłączysz urządzenie i natychmiast po tym je podniesiesz, woda wypłynie spomiędzy szczotek na podłogę.

Kółka są zablokowane

Sprawdź stan kółek. Usuń brud, który blokuje kółka.

Jeśli powyższa odpowiedź nie pomogła w rozwiązaniu problemu, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta firmy Philips w swoim kraju.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC7088/01 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!