• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Produkty

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Solarium nie opala prawidłowo.

    1) Być może urządzenie nie jest używane zgodnie z instrukcjami.

    • Korzystaj z urządzenia w sposób zgodny z instrukcjami.
    • Możesz wydłużać sesje opalania o kilka minut.
    • Nie używaj przedłużacza, ponieważ może to zmniejszyć wydajność lamp opalających.
    • Sprawdź, czy odległość pomiędzy lampami a ciałem wynosi 10 cm.

    2) Moc promieniowania ultrafioletowego lamp zmniejszyła się.
    Istnieją dwa możliwe rozwiązania tego problemu.

    • Możesz zrównoważyć zmniejszoną moc promieniowania ultrafioletowego, wybierając dłuższy czas opalania dla każdej sesji.
    • Możesz także wymienić lampy. W tym celu zanieś urządzenie do lokalnego sprzedawcy lub do centrum serwisowego firmy Philips.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HB172/01 , HB175/01 , HB311/01 .

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej