1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    • Darmowa dostawa i zwrot

    • 30 dni na zwrot

    • 2 lata gwarancji

    Produkty

    HB172/01  Minisolarium
    Uwaga! Twój produkt może mieć inne kolory niż przedstawione na zdjęciu, ale dane dotyczące wsparcia Twojego produktu są takie same.
    Wyświetl produkt

    Minisolarium

    HB172/01

    Solarium nie opala prawidłowo.

    1) Być może urządzenie nie jest używane zgodnie z instrukcjami.

    • Korzystaj z urządzenia w sposób zgodny z instrukcjami.
    • Możesz wydłużać sesje opalania o kilka minut.
    • Nie używaj przedłużacza, ponieważ może to zmniejszyć wydajność lamp opalających.
    • Sprawdź, czy odległość pomiędzy lampami a ciałem wynosi 10 cm.

    2) Moc promieniowania ultrafioletowego lamp zmniejszyła się.
    Istnieją dwa możliwe rozwiązania tego problemu.

    • Możesz zrównoważyć zmniejszoną moc promieniowania ultrafioletowego, wybierając dłuższy czas opalania dla każdej sesji.
    • Możesz także wymienić lampy. W tym celu zanieś urządzenie do lokalnego sprzedawcy lub do centrum serwisowego firmy Philips.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: HB172/01 , HB175/01 , HB311/01 .

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej