1
Produkty

Odkurzacz automatyczny/robot

DARMOWA aplikacja mobilna, 3-stopniowy system czyszczenia, 120 min pracy, Niewidoczna ściana FC8832/01

Rozwiązywanie problemów

Nawiązywanie połączenia z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro

Z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro można w prosty sposób połączyć się przy użyciu smartfona. Dowiedz się poniżej, jak to zrobić.

Instalacja aplikacji w smartfonie lub tablecie

Pobierz aplikację Philips SmartPro ze sklepu App Store lub Google Play (poprzez wyszukanie „Philips SmartPro”) i zainstaluj ją w smartfonie lub tablecie. Upewnij się, że smartfon lub tablet jest połączony z siecią Wi-Fi.

Przygotowanie sieci Wi-Fi

Upewnij się, że router Wi-Fi jest włączony i zgodny. Odkurzacz automatyczny Philips SmartPro jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11 b/g/n (2,4 GHz), ale NIE jest zgodny z siecią Wi-Fi 802.11a (5 GHz). Przygotuj nazwę sieci Wi-Fi (SSID) i hasło sieci Wi-Fi. Podczas konfiguracji należy podać te informacje. Podczas konfiguracji sieci Wi-Fi urządzenie powinno znajdować się w pobliżu routera, aby mogło odbierać silny sygnał Wi-Fi.

Przygotowanie urządzenia do połączenia z aplikacją SmartPro

Przed połączeniem smartfona z odkurzaczem automatycznym Philips SmartPro urządzenie należy przełączyć w tryb konfiguracji sieci Wi-Fi. Włącz urządzenie. Jeśli na wyświetlaczu urządzenia pojawia się migająca pomarańczowa ikona sieci Wi-Fi, jest ono gotowe do nawiązania połączenia. Jeśli ikona sieci Wi-Fi nie miga, naciśnij i przytrzymaj przycisk sieci Wi-Fi na urządzeniu, aż ikona zacznie migać na pomarańczowo.

Zakończenie konfiguracji

Aplikacja Philips SmartPro poprowadzi Cię przez ostatnie kroki nawiązywania połączenia z urządzeniem. Dotknij opcji „Rozpocznij” (Get started) i wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.

Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC8832/01 .

Nie tego szukasz?

Czy udało się nam odpowiedzieć na Twoje pytanie?

Porozmawiaj na czacie z jednym z naszych przedstawicieli!