• Darmowa dostawa i zwrot

  • 30 dni na zwrot

  • 2 lata gwarancji

1
0

Koszyk

W Twoim koszyku nie ma obecnie żadnych produktów.

    Uzyskaj dokładnie taką pomoc, jakiej potrzebujesz
    Szukasz konkretnego rozwiązania dla Twojego produktu?

    Jak zresetować odkurzacz automatyczny Philips SmartPro?

    Jeśli zastanawiasz się, jak ponownie uruchomić lub zresetować odkurzacz automatyczny Philips SmartPro, poszukaj odpowiedzi poniżej.

    Ponowne uruchomienie odkurzacza automatycznego Philips SmartPro

    Możesz przywrócić ustawienia fabryczne odkurzacza automatycznego SmartPro.
    Należy pamiętać, że po zresetowaniu ustawień wszystkie połączenia z aplikacją Philips CleanHome+ zostaną usunięte.

    Aby zresetować urządzenie:

    1. Włącz odkurzacz automatyczny SmartPro.
    2. Na wyświetlaczu odkurzacza automatycznego naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przyciski wyboru trybu czyszczenia i sieci Wi-Fi przez około trzy sekundy. Jeśli przywrócenie ustawień fabrycznych powiedzie się, odkurzacz wyemituje sygnał dźwiękowy, a dioda stanu połączenia z siecią Wi-Fi zamiga na pomarańczowo.

    Informacje podane na tej stronie dotyczą następujących modeli: FC8778/01 , FC8832/01 .

    Zarejestruj produkt
    Zarejestruj produkt

    Śledź obsługę gwarancyjną produktu

    Skorzystaj ze zwrotu gotówki, upominków i ofert specjalnych

    Zyskaj łatwy dostęp do pomocy technicznej

    You are about to visit a Philips global content page

    You are about to visit the Philips USA website.

    Naszą witrynę najlepiej wyświetlać w najnowszych wersjach przeglądarek Microsoft Edge, Google Chrome lub Firefox.